تعمیر پورت شارژ لپ تاپ اچ پی

مشکل پورت شارژر در لپ تاپ های اچ پی ممکن است باعث شود تا شما مدت زمان زیادی را برای انجام کارهای شخصی خود به دلیل عدم شارژ دهی مناسب لپ‌تاپ از دست بدهید و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که درمورد تعمیر پورت شارژ لپ تاپ hp  مورد نیاز است را به شما بگوییم.

در نمایندگی اچ پی که خدمات کاملی را در زمینه تعمیر لپ تاپ های hp در مدل ها و سری های مختلف فراهم می کند شما می توانید از طریق مراجعه حضوری و یا ارسال لپ تاپ خود با پیک به راحتی، تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات را دریافت نمایید.

تعمیر پورت شارژ لپ تاپ  hp

شاید برخی از اوقات که از نظر شارژدهی دچار مشکلاتی در استفاده از لپ تاپ اچ پی خود می شوید نیاز نداشته باشید که لپ تاپ خود را به یک مرکز یا نمایندگی اچ پی بسپارید تا مشکلات مربوط به آن برطرف شود. در برخی از موارد شما میتوانید به راحتی مشکلات مربوط به پورت شارژ لپ تاپ hp خود را برطرف نمایید اما در صورتی که با روش هایی که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم مشکلات برطرف نشد حتماً باید برای تعمیر پورت شارژ لپ تاپ اچ پی از طریق مراکز معتبر و افراد متخصص اقدام نمایید

در نمایندگی HP که تیم فنی و تخصصی آن با استفاده از ابزارها و تجهیزات بسیار پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را بر روی دستگاه شما انجام می دهند، تمامی مشکلات مربوط به پورت شارژ لپ تاپ های اچ پی می تواند مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد به صورت کامل برطرف میشود.

در صورتی که پورت شارژ لپ تاپ اچ پی شما به صورت کامل دچار مشکل شده و قابلیت تعمیر نداشته باشد از سوکت شارژ های اصلی و اورجینال با قیمت بسیار عالی در این نمایندگی قابل تهیه هستند به جای سوکت خراب شده استفاده میشود.

علاوه بر این در صورتی که مشکلات نرم افزاری برای سیستم شما به وجود آمده باشد و این مشکلات باعث تداخل در شارژدهی و یا نوع شارژ دستگاه شما شده باشند در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از ابزارهای تست یابی مشکل مشخص شده و نسبت به رفع کردن آن اقدام خواهد شد.

پس در صورتی که با استفاده از راهکارهایی که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم نتوانستید مشکل پورت شارژ لپ تاپ خود را پیدا کنید حتماً باید آن را به یک فرد متخصص در نمایندگی اچ پی بسپارید تا با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته که در اختیار دارد بتواند به راحتی و با کیفیت بسیار بالا را عملیات تعمیر پورت شارژ لپ تاپ hp را انجام دهد.

نکته جالب توجهی که باید در مورد تعمیر پورت شارژ لپ تاپ اچ پی در نمایندگی این برند بدانید این است که خدمات ارائه شده محدود به مدل یا سری خاص از لپ تاپ های اچ پی نیست و تمامی مدل های ساخته شده توسط برند اچ پی حتی مدل های قدیمی که دیگر در چرخه تولید این وجود ندارند به راحتی توسط متخصصان ما تعمیر و سرویس می شوند.

تعمیز پورت شارژ لپ تاپ اچ پی

پیدا کردن مشکل سوکت شارژ لپ تاپ hp

سوکت شارژ لپ تاپ به عنوان مهم ترین عضو در لپ تاپ ها شناخته می شوند زیرا در صورتی که بخواهید بدون باتری و یا باطری از لپ تاپ خود استفاده کنید باید حتماً این قطعه در سطح سلامت بسیار بالایی قرار داشته باشد تا بتوانیم از طریق اتصال آن به برق لپ تاپ را برای مدتی که به آن نیاز دارید روشن نگه دارید.

اولین و مهمترین موردی که باعث خراب شدن سوکت و یا پورت شارژ لپ تاپ های اچ پی می شود به استفاده از شارژرهای تقلبی و بی کیفیت است که جریان برق را به درستی ‌تاپ انتقال نداده و همین موضوع باعث می شود تا پس از مدت کوتاهی علاوه بر خراب شدن پورت شارژ شاهد خراب شدن دیگر قسمت‌های سخت‌افزاری دستگاه نیز باشیم.

در کنار این موضوع یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث خراب شدن سوکت و نیاز به تعمیر پورت شارژر لپ تاپ hp باشد این است که از شارژرهای مدلهای دیگر لپ‌تاپ‌ها برای یک مدل استفاده کنید.

علاوه بر این اتصال و قطع مداوم شارژر لپ تاپ به طور مداوم و در طولانی مدت باعث شل شدن سوکت شارژ و همچنین جایگاه آن شده و باعث می شود تا شما به راحتی می توانید لپ تاپ خود را شارژ کنید.

تست سلامت شارژر یا سوکت

تعمیر سوکت شارژ لپ تاپ اچ پی

در صورتی که قبل از عملیات تعمیر پورت شارژر لپ تاپ hp قصد دارید بدانید که واقعاً مشکل از لپ تاپ شما آیا شارژر و سوکت دچار مشکل شده‌اند می‌توانید از طریق راه هایی که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم این تست را انجام دهید.

در صورتی که لپ تاپ شما شارژ می شود در گام اول شارژ را چند دقیقه از پریز جدا کرده و در یک پریز برق دیگر تست کنید در صورتی که در پریز برق جدید مشکلی برای شارژ دستگاه وجود نداشت می توانید مطمئن شوید که نیازی به تعمیر پورت شارژ لپ تاپ hp ندارید.

یکی دیگر از کارهایی که برای تست سلامت سوکت و شارژر می توانید انجام دهید این است که اتصال بین کابل و آداپتور و برق را چک کنید و البته در این مرحله شما در صورتی که باز هم مشکلی در شارژ شدن دستگاه مشاهده کردید می توانید سیم شارژر را نیز از سطح سلامتی مورد بررسی قرار دهید و در صورتیکه پارگی در آن مشاهده نشد به سراغ اتصال باتری به لپتاپ بروید.

در برخی از موارد عدم اتصال درست باتری به لپتاپ باعث می‌شود که شارژر به درستی عمل نکرده و لپتاپ شما فقط از طریق اتصال مستقیم به برق روشن بماند.

گاهی اوقات داغ شدن لپ تاپ در مواردی مانند شارژ شدن آن تاثیر می گذارد به همین دلیل شما در صورت مشاهده در شارژ شدن لپ تاپ خود می توانید آن را مدتی خاموش کرده و اجازه دهید که خنک شود.

یکی دیگر از راهکارهایی که برای تست سوکت شارژ و شارژر لپ تاپ می توانید استفاده کنید که لپ تاپ را بدون باطری روشن کنید در صورتی که اتصال مستقیم باعث روشن شدن لپ تاپ شما نشد مشکل از سوکت و یا شارژر آن است و حتماً باید توسط دستگاه های تخصصی و پیشرفته و توسط افراد متخصص در این زمینه مورد بررسی و تست قرار بگیرد.

برخی دیگر از عوامل می‌تواند به تنظیمات نرم افزاری ویندوز و یا دستگاه شما بر گردد که برای اطلاع از این موارد می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند چت آنلاین واتساپ با تیم پشتیبانی ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *