لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

اچ پی در سال های اخیر توانسته است لپ تاپ های با کیفیت را به بازار ارائه نماید و در همین راستا اخیراً شاهد رونمایی و تولید لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 بودیم.

در این مطلب در نمایندگی اچ پی در تهران ضمن بررسی ویژگی های ظاهری و ساختاری این مدل، ارزش اقتصادی آن را نیز مورد سنجش قرار می دهیم تا بتوانید مطابق با نیاز خود خرید مناسبی داشته باشید.

بررسی ویژگی های ساختاری لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

لپ تاپ های اچ پی به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم اداری و دیجیتال، همواره مورد پسند کاربران بوده و کسانی که دغدغه هایی برای خرید یک لپ تاپ با کیفیت و مناسب را دارند به سراغ این برند می روند.

مدلی که در این مقاله قصد نقد و بررسی آن را داریم نیز از جمله لپ تاپ های خوش ساخت و پر از امکانات اچ پی است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید لپ تاپ برای انجام پروژه های کاری خود هستند.

این لپ تاپ علاوه بر امکاناتی که دارد و برای مهندسان و همچنین کار های ادرای سنگین بسیار مناسب است، به دلیل ساختار قوی و مناسبی که دارد قدرت حمل و جابجایی بسیار بالایی نیز به شما می دهد.

برای ساخت بدنه سعی شده است تا از طراحی جذابی استفاده شود و کاربران به محض دیدن لپ تاپ برای خرید آن ترغیب شوند.

بدنه فلزی در کنار تاچ پد بسیار مناسب و با لمس حساس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دستور های مختلف برای اجرای نرم افزار ها را با سرعت بسیار بالا روی لپ تاپ اجرا نمایید.

همچنین شرکت اچ پی جنس قسمت های جلویی به گونه ای طراحی کرده تا اثر انگشت روی آن ها باقی نماند.

علاوه بر این لولای لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 به راحتی باز و بسته می شود و در ول عمر مفید دستگاه به جرات می توان گفت بالاتری کارایی را برای شما ارائه خواهد داد.

نمایشگر  15.6 اینچی

لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

یکی از مهم ترین امکاناتی که می تواند در کارایی لپ تاپ ها به خصوص برای کسانی که در زمینه تولید محتوا و یا تماشای فیلم های آموزشی فعالیت می کنند بسیار مناسب باشد، نمایشگر بزرگ و با کیفیت است.

لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده می کند.

هر چند این نمایشگر از وضوح HD پشتیبانی می کند که در مقایسه با نمایشگر لپ تاپ های امروزی اندکی ضعیف تر است، اما پشتیبانی از صفحه نمایش مات باعث می شود تا در محیط با نور مستقیم نیز بتوانید به راحتی از لپ تاپ خود استفاده نمایید.

با توجه به اندازه نمایشگر می توان وزن 2.04 گرمی این لپ تاپ را بسیار مناسب دانست.

برای برقراری ارتباط با لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 نیز هیچ مشکلی نخواهید داشت زیرا علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم برای وصل شدن به وای فای، می توانید از طریق بلوتوث یا پورت شبکه نیز به راحتی به امکانات مختلف لپ تاپ دسترسی داشته باشید و انتقال فایل را به راحتی انجام دهید.

برای اینکه بتوانید لوازم جانبی از جمله موس یا فلش را نیز به این سیستم متصل نمایید، می توانید از دو پورت USB 3.1 و یک پورت USB3.0 استفاده نمایید.

همچنین یک پورت HDMI نیز برای اتصال کنسول های مختلف به دستگاه بر روی کنار های لپ تاپ قرار داده شده است.

از نظر باتری نیز استفاده از یک باتری سه سلولی به شما امکان این را می دهد تا بتوانید به مدت 3 ساعت از دستگاه خود به صورت مداوم استفاده نمایید.

این باتری از تکنولوژی شارژ سریع باتری یعنی 50 درصد شارژ در مدت زمان 50 دقیقه پشتیبانی می کند.

بررسی قدرت و سرعت لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

لپ تاپ اچ پی مدل Da2005

مهم ترین فاکتوری که می تواند باعث ایحاد تمایز با دیگر لپ تاپ ها شود استفاده از پردازنده مرکزی و گرافیکی قوی است که لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 را به یک دستگاه مناسب برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف طراحی و تدوین فیلم تبدیل کرده است.

اچ پی برای پردازنده گرافیکی دستگاه به سراغ پردازنده GeForce® MX130 GDDR5 شرکت انویدیا رفته است که به دلیل استفاده از 4 گیگ رم اختصاصی می تواند کیفیت بالایی در اجرای همزمان نرم افزار های طراحی و خروجی گرفتن سریع از آن ها از خود نشان دهد.

برای پردازنده مرکزی دستگاه نیز از پردازنده های core i7 مدل 10510U شرکت اینتل استفاده شده است که یکی از پردازنده های قوی و به روز این شرکت برای بالا بردن سرعت و قدرت همزمانی دستگاه در اجرای نرم افزار ها و دستورات مختلف است.

این پردازنده در کنار یک رم 8 گیگ باعث بالا رفتن کارایی و راندمان لپ تاپ اچ پی مدل Da2005 شده اند تا شاهد اقتصادی بودن قیمت آن برای مهندسان و یا افرادی که در محیط اداری خود با نرم افزار های مختلف کار می کنند باشیم.

برای ذخیره فایل ها نیز یک حافظه 1 ترابایتی از نوع هارد دیسک در نظر گرفته شده است.

همچنین برای کلیه تعمیرات لپ تاپ اچ پی از جمله همین لپ تاپ می توانید به مرکز ما به عنوان نمایندگی اچ پی مراجعه کنید.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *