صرفه جویی در هزینه ها با خرید پرینتر لیزری اچ پی M15a

پرینتر لیزری اچ پی M15a از جمله محصولات میان رده ای شرکت اچ پی است که شاید امکانات زیادی نداشته باشد اما می تواند در صرفه جویی هزینه ها و همچنین کیفیت بالای چاپ به کاربران خود برای انجام امور خانگی یا کسب و کار های کوچک و متوسط کمک نماید.

قیمت این دستگاه به دلیل استفاده از ساختار مناسب و همچنین کیفیتی که در چاپ ارائه می کند توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورده و به همین دلیل شاهد فروش بالای آن در میان محصولات اداری اچ پی باشیم.

ما در نمایندگی HP در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر اچ پی M15a را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

معرفی پرینتر لیزری اچ پی M15a

پرینتر لیزری اچ پی M15a

اچ پی یکی از بهترین برند های تولید کننده ی لوازم اداری است که برای برطرف کردن نیاز های کسب و کار های مختلف سعی کرده است تا محصولات با تنوع بالایی را به بازار ارائه نماید.

یکی از محصولات کاربردی این شرکت که به عنوان پرینتر ارزان و خانگی مورد توجه قرار گرفته است، مدل M15a آن می باشد.

این مدل به دلیل استفاده از امکانات پایه ای و همچنین کیفیت ساخت مطلوبی که در چاپ اسناد و متن ها با سرعت مناسب ارائه می کند برای کسب و کار های کوچک و یا رفع نیاز های کاربران در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر طراحی می توان این پرینتر را یک مدل ساده ولی خوش ساخت دانست که با ابعاد کوچک خود کمترین فضا را بر روی میز کار اشغال می کند.

علاوه بر این پرینتر وزن مناسبی داشته و به راحتی قابل حمل می باشد.

اگر مهم ترین بحث برای خرید پرینتر لیزری اچ پی M15a از نظر شما پشتیبانی کامل از این محصول می باشد می توانید این خبر خوب را از طرف ما داشته باشید که این پرینتر و تمامی مدل های مختلف اچ پی با به روزترین تجهیزات و ابزار و کادر مجرب در مرکز ما تعمیر و پشتیبانی می شوند.

ارتباطات و چاپ سیاه و سفید پرینتر

برای اتصال به پرینتر لیزری اچ پی M15a می توان از کابل USB و پورت آن که بر روی دستگاه قرار داده شده است استفاده نمود.

با توجه به اینکه پرینتر مورد نظر با سیستم عامل های مختلف سازگار می باشد می توان به راحتی مدل های مختلف لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی را به آن وصل نموده و کار پرینت اسناد را در سایز های مختلف تا A4 انجام داد.

این پرینتر لیزری توانایی چاپ اسناد و متن ها را بر روی برگ های با جنس مختلف و البته به صورت سیاه و سفید دارد و نباید انتظار چاپ تصاویر با کیفیت بالا را از آن داشته باشیم.

کارشناسان بخش تعمیرات پرینتر HP معتقدند برای اینکه بتوانید از طریق پرینتر لیزری اچ پی M15a اسناد و متن های مختلف را پرینت بگیرید می توانید در هر دقیقه 19 برگ را در سایز های مختلف با این دستگاه چاپ نمایید.

این سرعت برای کسب و کار های کوچک و کسانی که پرینتر M15a را برای محیط خانگی خریداری می کنند می تواند بسیار مناسب باشد و نیاز های آن ها را به خوبی برطرف نماید.

یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر لیزری اچ پی M15a را می توان سرعت آن در حالت آماده به کار دانست.

برای روشن کردن و چاپ اولین سند به صورت سیاه و سفید بر روی این پرینتر فقط به 8 ثانیه زمان لازم است.

در این مدت زمان کمترین سر و صدا از پرینتر شنیده می شود که باعث بالا رفتن کارایی و کاربرد آن در محیط های مختلف شده است.

کارتریج و ظرفیت نهایی پرینتر لیزری اچ پی M15a

پرینتر لیزری اچ پی M15a

پرینتر های لیزری اچ پی را می توان از نظر کارایی با توجه به نوع کارتریج ها در سطح بسیار بالایی دانست.

پرینتر لیزری اچ پی M15a از یک کارتریج تک رنگ مدل 44A استفاده می کند که ظرفیت نهایی آن چاپ 1200 برگ می باشد.

ما در این مرکز مهم ترین دغدغه ی کاربران را برای شارژ مجدد این کارتریج و همچنین خرید کارتریج های اصل را از بین برده ایم تا بتوانند بهترین کارایی را از پرینتر و کارتریج خود داشته باشند.

از نظر کیفیت چاپ با توجه به اینکه پرینتر لیزری اچ پی M15a در چاپ سیاه و سفید از کیفیت و رزولوشن 600 DPI استفاده می کند می توان آن را با پرینتر های بالا رده ای در این زمینه مقایسه نمود.

آنگونه که شرکت HP اعلام کرده است در هر ماه می توان تا 8000 برگ را با این پرینتر چاپ نمود که البته برای کارایی بالاتر بهتر است این میزان کاهش یابد تا بتوانیم شاهد دوام و طول عمر بیشتر پرینتر باشیم.

پس در صورتی که برای کسب و کار های خانگی یا امور روزانه ی خود به یک پرینتر با کیفیت و قیمت مناسب نیاز دارید حتما در اولین فرصت برای خرید پرینتر لیزری اچ پی M15a اقدام نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *