پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w به عنوان یک پرینتر میان رده ای با امکانات به روز و سرعت قابل ملاحظه می تواند جایگزین مناسبی برای مدل های قدیمی تر پرینتر های سیاه و سفید شرکت اچ پی باشد.

طبق بررسی های نمایندگی اچ پی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قرار گرفته روی این پرینتر باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی تمامی نیاز های چاپ خود را در محیط با کیفیت بسیار عالی برطرف نمایند.

سرعت و کیفیت بالا با پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w با توجه به امکاناتی که دارد می تواند برای استفاده جهت انجام امور روزانه و یا شخصی در محیط های خانگی مانند انجام تکالیف دانشجویی گزینه ی بسیار عالی باشد.

البته در کسب و کار های کوچک و کم مصرف نیز می توان از این پرینتر ها استفاده نمود.

همین سرعت مناسب باعث شده است تا قیمت دستگاه از نظر همه ی کاربران آن بسیار اقتصادی و به صرفه باشد و به همین دلیل است که فروش آن در میان محصولات شرکت اچ پی جایگاه مناسبی را به دست آورده است.

زمانی که بخواهید اسناد و متون با سایز های مختلف را از طریق این دستگاه چاپ نمایید می توانید در هر دقیقه تعداد 22 برگ را پرینت بگیرید.

البته این میزان با توجه به تغییر کیفیت چاپ می تواند کاهش پیدا کند.

هنگام انجام عملیات پرینت سیاه و سفید بر روی محصول مورد نظر کاربران می توانند از دو کیفیت با رزولوشن 600 dpi  و رزولوشن بالاتر 1200 dpi مطابق با نیاز خود برای پرینت اسناد و متن های مختلف استفاده نمایند.

ویژگی های ظاهری و ساختاری پرینتر LaserJet Pro M102w

با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که این پرینتر دارد به راحتی آن را می توان در کمترین فضای ممکن بر روی میز کار در محیط های مختلف قرار داد.

این موضوع در کنار ساختار مناسب پرینتر که در آن کاغذ به راحتی وارد عملیات چاپ شده و در دستگاه گیر نمی کند می تواند از عوامل جذاب برای کاربران و خریداران دستگاه باشد.

ظرفیت سینی ورودی کاغذ در این پرینتر تعداد 150 برگ بوده که البته از تغذیه ی خودکار در آن خبری نیست.

این پرینتر از تمامی سایز های کاغذ تا A4 پشتیبانی می کند و می توان عملیات پرینت را روی کاغذ هایی با جنس های مختلف با کیفیت متفاوت انجام داد.

پشتیبانی از ارتباط بیسیم و قابلیت چاپ با موبایل و تبلت

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

یکی از مهم ترین و به روزترین تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w را می توان پشتیبانی این محصول از ارتباط بی سیم با سایر تجهیزات دانست.

این قابلیت در راستای پیشرفت تکنولوژی این امکان را به کاربران می دهد تا از فواصل مختلف و از طریق لپ تاپ یا تبلت خود بتوانند به راحتی اسناد و متن های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن چاپ نمایند.

علاوه بر این اچ پی در این پرینتر میان رده ای خود مانند دیگر پرینتر های ساخته شده، امکان برقراری ارتباط از طریق پورت USB2.0 را قرار داده است تا از این راه بتوان به راحتی با نصب نرم افزار مربوطه روی سیستم عامل های مختلف عملیات چاپ را از طریق کامپیوتر شخصی نیز انجام داد.

 

ویژگی های کارتریج و ظرفیت نهایی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

پرینتر های لیزری از کارتریج های تونری استفاده می کنند که دارای ظرفیت نهایی می باشند و پس از مدتی باید برای شارژ و یا تعویض آن ها اقدام نمود.

برای این کار بهتر است به مراکز مجاز مراجعه نمایید زیرا شارژ کارتریج با تونر های فرعی و استفاده از کارتریج غیر اصل می تواند مشکلات جدی را برای این دستگاه به وجود بیاورد.

استفاده از کارتریج نوع HP 17A در پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w که دارای ظرفیت 1600 برگ می باشد باعث می شود تا دغدغه های کاربران برای کارایی کم دستگاه از بین برود.

هر کدام از پرینتر های لیزری اچ پی برای استفاده در محیط های مختلف یک ظرفیت نهایی دارند که برای یک ماه عدد این ظرفیت بر روی 10000 می باشد.

البته برای کارایی بهتر دستگاه شرکت اچ پی توصیه نموده است که کاربران بین 150 تا 1500 برگ در ماه را با پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w چاپ نمایند.

از دیگر ویژگی های این پرینتر که قیمت و امکانات مناسبی دارد می توان به پردازنده ی 600 مگاهرتزی، وای فای دایرکت، صفحه نمایش و نمایش میزان مصرف کارتریج برای بهینه سازی دستگاه و … اشاره نمود.

به طور کلی اگر به دنبال خرید پرینتری هستید که با قیمت بسیار پایین امکانات پیشرفته و سرعت و کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار دهد حتماً به سراغ خرید این پرینتر لیزری برای کسب  و کار کوچک و یا کار های خانگی خود بروید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *