پرینتر اچ پی مدل M227fdw

پرینتر اچ پی مدل M227fdw ، یک دستگاه لیزری نسبتا جدید و به روز و با قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس است که با دارا بودن کیفیت و سرعت بسیار بالا می تواند یک گزینه عالی برای دفتر و محل کار شما باشد.

علاوه بر مشاهده مشخصات فنی و قابلیت های مختلف این پرینتر در محیط کاری، می توانید در صورت بروز مشکل برای آن یا سایر پرینتر های اچ پی با نمایندگی اچ پی تماس گرفته و از خدمات تعمیر پرینتر اچ پی در محل استفاده کنید تا با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان بتوانید پرینتر خود را تعمیر و یا قطعات خراب شده آن را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

 قابلیت های چاپ پرینتر اچ پی مدل  M227fdw

اگر شما هم صاحب یک دفترفنی، مدیر یک اداره و یا حتی مدیر مدرسه باشید، قطعا به یک دستگاه پرینتر، کپی، اسکنر و در بعضی موارد دستگاه فکس نیاز پیدا خواهید کرد. اما از آنجایی که خرید تک تک هر کدام از این ماشین های اداری وقت و هزینه زیادی را از شما میگیرد ، معقول تر است به فکر خرید یک پرینتر چهار کاره و با کیفیت باشید که تمام این موارد را در خود جای بدهد.

این پرینتر با ظرفیت کاغذ 250 برگ ، سرعت چاپ 30 صفحه در دقیقه طراحی شده است تا حداکثر بهره وری را داشته باشد.

هم چنین با دارا بودن قابلیت هایی نظیر اسکن سریع و با کیفیت ، چاپ دو طرفه خودکار و اتصال بی سیم تا حداکثر 5 کاربر جایگاهی تقریبا بی رقیب را در رده قیمتی خود و بین پرینتر های سایر کمپانی ها دارد.

به جرات می توان گفت پرینتر اچ پی مدل M227fdw در حال حاضر بهترین دستگاه چهار کاره برای مشاغل کوچک تا متوسط است و یک پرینتر رده بالا و مدرن به حساب می آید.

طراحی و مشخصات ظاهری

نکته ای که در مورد پرینتر های All-In-One یا چهارکاره واضح است این است که نسبت به چهار ماشین اداری مجزا فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند.

بنابراین اگر در دفتر یا محل کار خود فضای کمی را برای پرینتر اختصاص داده اید و قصد ندارید فضای زیادی را از شما بگیرد پرینتر اچ پی مدل M227fdw گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

این دستگاه با ابعاد ۴۰۳.۸۶×۴۰۶.۴×۳۱۲.۴۲ میلی‌متر و وزنی معادل 9.38 کیلوگرم به راحتی بر روی میزکار قرار می گیرد و مناسب برای دفاتر و ادارات کوچک است.

نکته قابل توجه دیگر در مورد طراحی و امکانات ظاهری این مدل یک صفحه نمایش لمسی رنگی 6.9 سانتی متری است که کاربران با استفاده از آن می توانند به راحتی تنظیمات دستگاه را کنترل کنند و دستورات چاپ را اجرا نمایند.

M227fdw

متریال ساخت این پرینتر همانند دیگر دستگاه های اچ پی از پلاستیک درجه یک و فوق العاده با کیفیت است که مقاومت زیادی در برابر آسیب ها و ضربات احتمالی دارد اما از آنجایی که پرینتر های نسل جدید از ظرافت بسیار بیشتری برخوردار هستند بهتر است که دقت بالایی در حفظ و نگهداری آن ها به خرج داد.

سبک طراحی پرینتر نیز از همان سبک مرسوم طراحی کمپانی اچ پی پیروی می کند به این صورت که بالای دستگاه صفحه نمایش آن قرار گرفته است و در قسمت پایین آن درگاه USB قابل مشاهده است.

هم چنین در قسمت بالایی این دستگاه محل ورود و خروج اتوماتیک کاغذ برای اسکن و کپی گرفتن و در زیر آن درب محفظه قرار گیری کاغذ به منظور اسکن و کپی به صورت تک صفحه وجود دارد.

 

در قسمت میانی پرینتر نیز دکمه پاور و فضای خروجی کاغذ چاپ شده و سینی کاغذ با حداکثر اندازه A4 تعبیه شده است.

هم محل دسترسی به درام و کارتریج ، پورت USB2.0 ، پورت LAN خروجی هوا و محل اتصال کابل برق در وسط دستگاه قرار دارد.

ویژگی های چاپ

از پرینتر های لیزری شرکت اچ پی چیزی جز کیفیت چاپ عالی ، با جزئییات ، دارای رنگ مشکی عمیق و طرح های دقیق و روان انتظار نمی رود.

پرینتر لیزری اچ پی مدل M227fdw نیز از این قاعده مستثنی نیست و خروجی چاپ متنی و نمودار های آن بسیار با کیفیت و واضح است.

برای بیشتر مشاغل ، چاپ واضح متن نسبت عکس ها و تصاویر در اولویت قرار می گیرد و در این زمینه پرینتر های لیزری نسبت به پرینتر های جوهرافشان برتری دارند.

بنابراین اگر شما هم صاحب و یا مدیر این دست از مشاغل هستید پرینتر M227fdw گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

این دستگاه قادر است 30 برگ در دقیقه را با رزولوشن 1200x1200dpi  به چاپ برساند و توان کار ماهانه توصیه شده برای آن حدود 30000 برگ در ماه است.

این رقم چشمگیر به لطف پردازنده 8000 مگاهرتزی و حافظه 256 مگابایتی در نظر گرفته شده برای آن امکان پذیر است.

در جهان امروزی سرعت چاپ در کنار کیفیت بالا حرف اول را می زند و اگر یک پرینتر نتواند در زمان کوتاهی متون با کیفیت را به چاپ برساند سایر پرینتر های رقیب می توانند به راحتی جایگزین آن شوند.

اما پرینتر اچ پی مدل M227fdw به هیچ عنوان جایگاه خود را به رقیبان واگذار نمی کند و با برخورداری از تکنولوژی چاپ دو روی اتوماتیک و آماده شدن تنها 6.7 ثانیه برای اولین چاپ ، خود را بی رقیب معرفی می کند.

نا گفته نماند که این دستگاه دارای یک سینی مقاوم با ظرفیت 250 برگ است که برای مصارف نیمه حرفه ای تا حرفه ای کاملا مناسب است.

آخرین نکته در مورد پرینت این دستگاه ظرفیت سینی خروجی آن است که حداکثر 150 برگ را پشتیبانی می کند و فید (ADF) آن قابلیت ذخیره سازی تا 35 برگ را به صورت همزمان دارد.

M227fdw

مشخصات کپی در پرینتر اچ پی مدل  M227fdw

همانطور که اشاره کردیم پرینتر اچ پی مدل M227fdw علاوه بر پرینت قابلیت کپی ، اسکن و فکس هم دارد که در این قسمت مشخصات کپی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

کپی دستگاه با سرعتی معادل 30 برگ در دقیقه و با رزولوشن 600x600dpi  انجام می شود.

سرعت و کیفیت کپی قابل قبول است و با استفاده از ویژگی بزرگنمایی  25 تا 400 درصدی پرینتر می توانید اسناد را کوچک و یا بزرگ نمایید.

حداکثر تعداد کپی متوالی اعلام شده توسط شرکت اچ پی برای این دستگاه 99 برگ است که برای محیط های کاری با حجم متوسط مطلوب است.

مشخصات اسکن

اسکنر این دستگاه از نوع ADF ، Flatbed بوده که می تواند با سرعتی معادل 15 برگ در دقیقه و با رزولوشن 1200x1200dpi پاسخ گوی امور کاربران خود در زمینه اسکن اسناد باشد.

از دیگر ویژگی های اسکنر M227fdw می توان به تغذیه خودکار یا ADF و دارا بودن یک سینی مقاوم با قابلیت نگهداری 35 برگ اشاره کرد که   به کیفیت و قدرت این پرینتر همه فن حریف می افزاید.

مشخصات فکس در پرینتر اچ پی مدل  M227fdw

آخرین قابلیت این دستگاه چهار کاره دارا بودن قابلیت فکس است که با رزولوشن 300x300dpi  انجام می شود و فکس هر برگ تنها  3 ثانیه به طول می انجامد.

سرعت و کیفیت در مورد فکس این پرینتر حرف اول را می زند و حافظه فکس قادر است تا 1000 برگ را در خود جای دهد که برای محیط های کاری با حجم سبک فکس ایده آل به نظر می رسد.

سایر ویژگی ها و اتصالات

پرینتر اچ پی مدل M227fdw دریایی از اتصالات را در اختیار کاربران خود می گذارد و با انواع سیستم ها سازگاری دارد که همین امر یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این دستگاه چهار کاره محسوب می شود.

همانطور که از نام دستگاه مشخص است از اتصال بی سیم WiFi پشتیبانی می کند و از طریق وای فای دایرکت چندین دستگاه قادر به اتصال و پرینت در کوتاه ترین زمان ممکن خواهند بود.

هم چنین از قابلیت پرینت توسط تلفن همراه پشتیبانی می کند و از طریق سرویس های ابری Apple ، Hp ePrint ، Google Cloud Print و Air Print قابل اتصال است.

یکی از ویژگی هایی که در اکثر پرینتر های امروزی قابل مشاهده است فناوری Auto On/Auto Off است که به کمک آن تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و در  M227fdw نیز قابل مشاهده است.

علاوه بر موارد بالا کاربران می توانند از طریق متصل کردن حافظه فلش نیز به طور مستقیم اسناد مورد نظر خود را توسط این پرینتر به چاپ رسانند.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *