هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp

هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp چقدر است؟ برای اینکه دغدغه برای تعویض دوباره باتری لپ تاپ اچ پی نداشته باشیم باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟ آیا استفاده از باتری های فیک و غیر اصلی می تواند کیفیت شارژدهی لپ تاپ شما را حفظ کند یا خیر؟ این سوالات و چند سوال مهم دیگر را در ادامه در طول این مطلب به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید با پیدا کردن پاسخ به آنها به راحتی و با پرداخت هزینه بسیار مناسب، باتری خراب شده لپ تاپ hp خود را با باتری های اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

دلایل خراب شدن باتری لپ تاپ hp

قبل از اینکه به بررسی نه تعمیر باتری لپ تاپ hp بپردازیم بهتر است دلایل مهمی که باعث خراب شدن باتری لپ تاپ hp می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم تا شما با در نظر گرفتن این دلایل و پیشگیری از آنها بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده برای باتری لپ تاپ را از بین ببرید و باعث افزایش کارآیی و طول عمر آن شوید.

استفاده از شارژر های غیر اصل و نامناسب و استفاده از جریان برق نامناسبی یکی از مهمترین دلایلی است که میتواند در بلندمدت باعث خرابی و کاهش شارژدهی باتری لپ تاپ شما شود.

باتری های لپ تاپ اچ پی در اثر عدم مراقبت و نگهداری مناسب و روشن ماندن بسیار زیاد دستگاه در حالت اسلیپ می توانند دچار مشکلاتی در شارژدهی شوند که برای جلوگیری از این کار بهتر از زمانی که مدت زمان زیادی با باتری و شارژر لپ تاپ خود کاری ندارید آن را خاموش کرده و به صورت کامل دستگاه خود را خاموش کنید.

کارشناسان تعمیرات لپ تاپ HP معتقدند در کنار این عوامل کار کردن باتری در حین روشن بودن دستگاه و اتصال آن به شارژ می تواند یکی دیگر از مهمترین دلایلی باشد که باعث خراب شدن باتری لپ تاپ hp شود. برای جلوگیری از این کار بهتر است حتی الامکان در زمانی که لپ‌تاپ شما به شارژ و برق مستقیم و اصل است به هیچ عنوان از دستگاه در حالت روشن با نرم‌افزارهای مختلف بخصوص نرم افزارهای سنگین کار نکنید.

تعویض باتری لپ تاپ hp

تعویض باتری لپ تاپ hp

در برخی از موارد مشکلات مربوط به شارژدهی لپ تاپ اچ پی و کاهش مدت زمان شارژدهی آن مربوط به امکانات و مشکلات سخت افزاری بوده و با تعمیر این قسمت‌های سخت افزاری و یا تعمیر اتصالات باتری لپ تاپ شما نمی‌توان به راحتی مشکلات را برطرف نمود اما در بسیاری از موارد خرابی باتری و کاهش شارژدهی آن به خود باتری مربوط بوده و با توجه به اینکه باتری های لپ تاپ ها به صورت معمولی قابلیت تعمیر ندارند باید برای تعویض آنها اقدام کنید.

در برخی از موارد نیز با توجه به سوخته شدن باتری لپ تاپ مجبور به پرداخت هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp می شوید.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که تعمیر باتری های لپ تاپ اچ پی باید تعویض آنها باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای این قسمت سخت‌افزاری و دیگر قسمت های سخت افزاری که با آن در ارتباط هستند به وجود نیاید.

هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp

زمانی که باتری لپ تاپ اچ پی شما کرد مناسبی ندارد و شاهد کاهش شارژدهی لپ تاپ تان هستید باید ابتدا تست و ارزیابی اولیه را روی دستگاه انجام دهید تا متوجه شوید عیب و ایراد اصلی از باتری شما می باشد و دیگر قسمت‌های سخت افزاری شما با کاهش کارآیی خود باعث کاهش راندمان باتری شده‌اند.

تمامی این مشکلات که برای این قسمت به وجود می‌آید باعث می‌شوند تا باتری لپ تاپ شما دچار مشکلاتی شده و شارژدهی آن کاهش پیدا کرده باشد که با بررسی و تست‌های اولیه می توانید متوجه شوید که کدامیک از قسمت‌های باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده و برای تعمیر و تعویض آن اقدام نمایید.

هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp با توجه به استفاده از باتری اصلی و اورجینال و باتری‌های فک و غیر اصلی می تواند متفاوت باشد.

هزینه تعویض باتری لپ تاپ hp

جدا از هزینه ای که شما باید برای دستمزد تعویض باتری لپ تاپ hp پرداخت نمایید پرداخت هزینه برای خرید یک باتری اصلی و اورجینال به نسبت باتری‌های فیک و غیر اصل قطعاً بیشتر است و شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که هزینه‌های مورد نظر باید با توجه به نیاز شما انجام شود.

پس به صورت پلی شما هزینه بیشتری را برای خرید باتری اصلی و اورجینال پرداخت خواهد کرد اما بهتر است بدانید که پرداخت این هزینه بیشتر قطعاً به نفع شماست از نظر اقتصادی سود بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

هرچند شما هزینه کمتری را برای هزینه تعویض باتری لپ تاپ اچ پی به صورت فیک و غیراصل پرداخت می کنید ما این موضوع را در نظر داشته باشید که استفاده از این باتری ها نسبت به باتری های اصلی و اورجینال می تواند در کوتاه مدت باعث خراب شدن باتری و نیاز شما برای تعویض مجدد آن و در بلندمدت باعث خرابی قسمتهای مختلف سخت افزاری دستگاه شود.

با استفاده از باتری های اصلی و اورجینالی که برای مدلهای مختلف در نمایندگی hp و به صورت اصلی و اورجینال می توانید دریافت نمایید، قطعاً هزینه‌های تعمیر باتری لپ تاپ hp برای شما به صورت کاملا اقتصادی خواهد بود و در کوتاه مدت نیاز به تعویض مجدد باتری ندارید و ضرری از نظر شارژدهی برای باتری شما به وجود نخواهد آمد.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *