مشکلات لپ تاپ hp

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از لپ تاپ های محبوب و قدرتمند اچ پی استفاده می کنید ممکن است به دلایل مختلفی شاهد مشکلات لپ تاپ های hp برای استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشید.

برای برطرف کردن این مشکلات بهتر است ابتدا راه حل هایی که در منزل به ذهنتان می رسد و در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم را سریع تست کرده و در صورتی که مشکلات لپ تاپ hp شما برطرف نشد برای تعمیر و تعویض آن به نمایندگی hp در تهران مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه تمامی قسمت های مختلف سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی در این مرکز ابتدا تست و عیب یابی اولیه شده و پس از آن با استفاده از ابزارهای به روز و پیشرفته تعمیر و تعویض می شوند، می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه و نگرانی تمامی مدل های قدیمی و جدید لپ تاپ خود را به دست این متخصصین بسپارید تا مشکلات لپ تاپ hp برای مدل های مختلف را بدون هیچ گونه محدودیتی در سریعترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت برطرف شود.

مشکلات لپ تاپ hp در بالا نیامدن نمایشگر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی در تهران گزارش می دهد که یکی از مهمترین و رایج ترین مشکلات در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی را می توانیم خاموش شدن صفحه نمایش و یا بالا نیامدن مانیتور لپ تاپ hp بدانیم.

برای مشکلات لپ تاپ hp برای خاموش شدن و روشن نشدن مانیتور می توانیم دلیل بسیار زیادی بیاوریم، اما یکی از مهمترین دلایلی که می‌تواند باعث قاطی شدن رنگ مانیتور لپ تاپ و عدم نمایش صحیح تصاویر و فیلم ها شود را میتوان خرابی کارت گرافیک دانست.

در کنار این موضوع وارد شدن ضربه و ریخته شدن آب بر روی لپ تاپ نیز می تواند از دیگر دلایلی باشد که باعث بروز خرابی های مختلف بر روی لپ تاپ شما شود.

اگر لپ تاپ شما که از برند hp می باشد دچار صفحه سفید شده و این سفیدی برطرف نمی شود میتوانید دلیل به وجود آمدن مشکل را وارد شدن ویروس به سیستم خود بدانید.

نحوه برطرف کردن مشکلات

برای برطرف کردن این مشکل سیستم، ریستارت دوباره آن می تواند بهترین راه حل باشد تا با استفاده از یک آنتی ویروس جدید و قدرتمند بتوانید تمامی مشکلات وارد شده از طریق ویروس سیستم خود را برطرف نمایید.

در برخی از موارد نیز به دلیل قدیمی شدن نسخه بایوس یا خرابی صفحه نمایشگر و یا مشکلات مختلف دیگری مانند خرابی رم و پاور و شارژ نشدن باتری لپ تاپ و مشکلات متداول مانند کارت گرافیک و هارد سیستم و اتصال لوازم جانبی بی کیفیت شاهد سیاه شدن کامل صفحه نمایش و عدم استفاده از لپ تاپ های hp خواهیم بود.

یکی از مهمترین کارهایی که باید در منزل برای اطمینان از سالم بودن مانیتور و نمایشگر لپ تاپ hp خود انجام دهید این است که آن را به یک نمایشگر خارجی وصل کرده و با تست نمایشگر خارجی مطمئن شوید لپ تاپ شما دچار مشکلی نشده است.

مشکلات لپ تاپ hp

هنگ کردن لپ تاپ hp و روش های برطرف کردن آن

یکی دیگر از متداول‌ترین مشکلات لپ تاپ اچ پی را می توان هنگ کردن قسمت های مختلف سخت افزاری در حین اجرای برنامه‌ها را بدانیم که می‌تواند به دلیل عدم هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار سیستم شما رخ دهد.

از جمله مهمترین دلایلی که باعث هنگ کردن لپ تاپ می شوند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. در صورتی که هر کدام از موارد بالا باعث خراب شدن لپ تاپ hp شما و هنگ کردن مداوم آن شدند، باید در سریع ترین زمان ممکن از تیم فنی و تخصصی مرکز بخواهید تا مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند.

خرابی منبع تغذیه و باتری لپ تاپ hp

باتری های لپ تاپ از نظر کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند اما زمانی که از آنها به درستی و با رعایت نکات ایمنی استفاده نشود قطعاً پس از مدتی شاهد مشکلات لپ تاپ های اچ پی در نگهداری شارژ لپ تاپ خواهید بود. برای برطرف کردن این مشکل حتماً باید به سراغ تعمیر و تعویض منبع تغذیه و باتری لپ تاپ بروید.

در صورتی که از سلامت شارژر و آداپتور لپ تاپ خود مطمئن هستید برای تست سلامت باتری می‌توانید آن را از دستگاه جدا کرده و لپ تاپ خود را به صورت مستقیم به برق وصل کنید.

خرابی فن لپ تاپ hp

یکی دیگر از مشکلاتی که برای لپ تاپ های اچ پی به وجود می آید در قسمت فن یا همان سیستم خنک کننده دستگاه میباشد.

در صورتی که لپ تاپ شما در قسمت فن دچار خرابی و نقص شده است و در هنگام روشن شدن صداهای زیادی را از خود تولید می‌کند حتماً برای برطرف کردن مشکل کار نکردن فن لپ تاپ باید آن را باز کرده و دوباره آن را تمیز کنید.

اگر با این کار فن دستگاه شما به درستی کار نکرد، برای برطرف کردن این مشکل باید در سریع ترین زمان ممکن برای تعویض فن موردنظر یا همان فن سوخته اقدام نمایید.

از کار افتادن پورت usb قسمت های سخت افزاری لپ تاپ hp

یکی دیگر از مشکلات متداول که برای مدل های مختلف لپ تاپ های hp به وجود می‌آید را می توانیم از کار افتادن پورت usb و قسمتهای مختلف سخت افزاری لپ تاپ hp بدانیم.

در صورتی که تجهیزات جانبی مناسب را با ولتاژ مناسب به شارژر دستگاه و همچنین به پورت های usb و پورت های ارتباطی آن وصل نکنید، پس از مدت زمان کوتاهی شاهد خرابی پورت مورد نظر و یا از کار افتادگی کامل آن خواهید بود.

به گزارش نمایندگی HP برای برطرف کردن این مشکلات سخت افزاری در کنار دیگر مشکلات سخت افزاری مهم مانند از کار افتادگان پردازنده و خراب شدن کیبورد و حتی لولای دستگاه باید حتماً از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نموده و در صورتی که قسمت مورد نظر کارایی خود را به صورت کامل از دست داده باشد حتماً برای تعویض آن با قطعات اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

مشکلات لپ تاپ و راه حل آن ها

تهیه قطعات اصلی و اورجینال برای مشکلات لپ تاپ hp

در صورتی که به دلیل استفاده از قطعات فرعی و فیک دچار مشکلات لپ تاپ hp شده اید و خرابی‌های این لپ‌تاپ باعث ایجاد دغدغه در ذهن شما شده است در سریعترین زمان ممکن بهتر است برای تعویض قطعه مورد نظر با قطعات اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

بعد از اینکه قطعات اصلی و اورجینال را در سیستم خود استفاده کردثد، می توانید از ضمانت نامه کتبی و معتبر نمایندگی اچ پی در تهران استفاده نمود تا در سریعترین زمان ممکن در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوان قطعه مورد نظر را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *