لپ تاپ اچ پی مدل ENVY - Ba000

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000 به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی و مرکزی بسیار قوی و همچنین نمایشگر لمسی می تواند یک گزینه ایده آل برای کسانی باشد که به دنبال کیفیت و کارایی در کنار زیبایی هستند.

اچ پی که لپ تاپ های میان رده ای و پرچمدار بسیار زیادی را تولید کرده است، این لپ تاپ را به عنوان محصولی مناسب بازی و البته کاربری عمومی تولید کرده است تا طیف وسیعی از کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند.

البته اگر از مدل های قدیمی لپ تاپ اچ پی استفاده می کنید، هیچ نگرانی برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی نداشته باشید چون در نمایندگی HP خدمات ویژه و بی نظیری برای شما در نظر گرفته شده است تا همه این دغدغه های شما به پایان برسد.

بررسی نمایشگر لمسی و امکانات ظاهری لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY - Ba000

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000 به دلیل استفاده از نمایشگر 13.3 اینچی به عنوان یکی از لپ تاپ های سبک و باریک در این زمینه شناخته می شود.

ابعاد مناسب و وزن بسیار کم درمقایسه با لپ تاپ های هم رده ای باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی این لپ تاپ را در محیط های مختلف به همراه داشته باشند و البته در هر مسافرتی از آن استفاده کنند.

زیبایی بی نظیری که به دلیل استفاده از رنگ بندی جذاب و همچنین ضخامت بسیار کم برای دستگاه به وجود آمده است، در همان نگاه اول هر مشتری را برای خرید ترغیب می کند.

نکته جذاب در مورد این نمایشگر لمسی بوده آن است که حس داشتن یک تبلت زیبا را نیز به شما می دهد.

این لپ تاپ به واسطه نمایشگر لمسی حساس خود و البته مات بودن نمایشگر می تواند در هر محیطی حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اچ پی در ساختار این بپ تاپ از پنل IPS استفاده کرده تا میدان دید گسترده ای در اختیار شما قرار بگیرد و بتوانید به راحتی از آن برای بازی و موارد مختلف دیگر استفاده کنید.

کیفیت و وضوح نمایشگر نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و از وضوح FULL HD پشتیبانی می کند که رنگ ها را به صورت زنده و کاملاً طبیعی به کاربران نمایش می دهد.

پردازنده ها و حافظه دستگاه

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY - Ba000

همواره علاوه بر کیفیت ظاهری و جذابیتی که محصولات دارند، قدرت و سرعت آن نیز برای تعیین قیمت و مقایسه آن با دیگر محصولات برای پی بردن به ارزش اقتصادی آن اهمیت بالایی دارد.

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000 با توجه به استفاده از پردازنده مرکزی core i7 شرکت اینتل که از مدل 10510U می باشد، توانسته است به خوبی خود را به عنوان یک لپ تاپ جذاب و البته سریع و قوی معرفی کند که توانایی پردازش اطلاعات بسیار سنگین را در مدت زمان کوتاهی دارد.

برای اینکه عملکرد دستگاه در حین اجرای نرم افزار های مختلف و یا بازی های روز دنیا دچار کاهش و یا کمبود نشود از رم 16 گیگ برای دستگاه استفاده شده است.

به گزارش بخش تعمیر لپ تاپ HP این میزان رم تاثیر بسیار زیادی در سرعت و قدرت دستگاه برای اجرای دستورات و نرم افزار های مختلف دارد.

اگر برای ذخیره اطلاعات در لپ تاپ قدیمی خود مشکلاتی را داشته اید و به استفاده از تجهیزات جانبی روی آورده اید، لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000 این مشکل را برای شما به خوبی حل می کند.

این مدل از 512 گیگ حافظه داخلی از نوع SSD استفاده می کند که سرعت انتقال اطلاعات و ذخیره داده ها در آن بسیار بیشتر از حافظه های معمولی است.

اینکه بتوانید نرم افزار های طراحی مانند فوتوشاپ یا نرم افزار های تدوین حرفه ای فیلم را به راحتی با این دستگاه باز کرده و از آن ها با سرعت بالا خروجی بگیرید، همگی به استفاده از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX250 بر می گردد.

این پردازنده در ساختار خود از 2 گیگ حافظه اختصاصی استفاده می کند که البته کمی باعث کند شدن سرعت آن در مقایسه با لپ تاپ های پرچمدار شرکت ها و برند ها دیگر در این زمینه می شود.

دیگر امکانات

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY - Ba000

از دیگر امکانات مهم لپ تاپ اچ پی مدل ENVY – Ba000 می توان به وب کم با کیفیت 720P در بالای نمایشگر اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی با دوستان خود در فضای نت ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم و بلوتوث داخلی، تعداد 2 پورت USB 3.0، پورت HDMI و همچنین یک پورت USB Type-C بر روی بدنه این دستگاه قرار گرفته است تا از آن بتوان برای ارتباط با دیگر تجهیزات استفاده نمود.

باتری سه سلولی لیتیوم یونی دستگاه نیز می تواند به خوبی نیاز شما را برای شارژدهی در سفر یا در محیط کسب و کار برطرف نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *