قطعات لپ تاپ اچ پی

قطعات لپ تاپ اچ پی را باید حتماً در صورت نیاز برای تعویض آنها به صورت کاملاً اصلی و اورجینال تهیه نمایید تا هیچگونه مشکلی برای استفاده از تمامی بخش های لپ تاپ خود نداشته باشید. این موضوع در مورد مدل های مختلف لپ تاپ برند اچ پی صدق می کند اما در صورتی که قصد داشته باشید بعد از خراب شدن یک قطعه کارآیی آن را نیز دوباره به دست بیاورید و شاهد سلامت قطعات مختلف لپ تاپ خود باشید حتماً باید است قطعات  و لوازم جانبی لپ تاپ hp به صورت اصلی و اورجینال استفاده نمایید.

علاوه بر لوازم جانبی تمامی مدل های مختلف لپ تاپ های اچ پی شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری این لپ‌تاپ‌ها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر در نمایندگی اچ پی تهیه کنید. برای تعویض قطعات خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال نیز می‌توانید از تیم فنی و تخصصی این مجموعه ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند کمک بگیرید.

دلایل استفاده از قطعات لپ تاپ اچ پی به صورت اصلی و اورجینال

اچ پی وی به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ از سالیان گذشته در بازارهای جهانی حضور داشته است و به دلیل کیفیت قطعات سخت افزاری که بر روی لپ تاپ های این برند قرار گرفته است شاهد دوام بسیار بالای لپ تاپ های ساخته شده توسط hp در دست کاربران بوده ایم. با توجه به اینکه کاربران لپ‌تاپ‌های برند hp انتظار مقاومت و کارایی بسیار بالایی را دارند در صورتی که یک قطعه سخت افزاری، دچار مشکل شود باید حتماً آن را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید تا هیچگونه مشکلی برای آن قسمت و دیگر قسمت های لپ تاپ شما به وجود نیاید.

تمامی قطعات به کار رفته در لپ تاپ های اچ پی به صورت کاملا اصلی و اورجینال در نمایندگی رسمی اچ پی در ایران قابل تهیه هستند و شما می توانید برای انواع مدلهای مختلف این لپ تاپ ها با توجه به نوع و سری لپتاپ و همچنین قطعه سخت افزاری یک قطعه اصلی و اورجینال را تهیه نموده و با قیمت بسیار مناسب آن را به جای قطعه اصلی که دچار عیب و نقص و یا خراب شده است قرار دهید.

شاید قیمت پایین تر قطعات فرعی و غیر اصل شما را وسوسه کند تا به سراغ استفاده از این قطعات برای لپ تاپ های اچ پی خود بروید اما بهتر است این موضوع را در نظر داشته استفاده از قطعات فیک نه تنها باعث صدمه دیدن قسمت مورد نظر و کاهش کارآیی آن در کوتاه مدت می شود بلکه ممکن است در بلند مدت باعث صدمه زدن به کل لپ تاپ و دیگر قسمت‌های سخت افزاری شود و از این طریق هزینه‌های بسیار زیادی را بر روی دوش شما بگذارد.

در چه صورتی نیاز به تعویض قطعات داریم؟

تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی از طریق راه های ارتباطی مختلف مراجعه حضوری سعی می‌کند تا تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف لپ تاپ شما را برطرف نماید اما در صورتی که آسیب وارد شده به لپ‌تاپ شما بسیار جدی باشد و قطعه سخت افزاری مورد نظر قابلیت تعمیر نداشته باشد و یا هزینه های تعمیر آن بسیار بالاتر از هزینه‌های تعویض این قطعه سخت افزاری باشد تیم فنی و تخصصی با همکاری شما نسبت به تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این تیم فنی و تخصصی در سریعترین زمان ممکن تست و عیب یابی اولیه را روی دستگاه شما انجام می دهند و با توجه به تصویب ایوله در همان گام اول متوجه می‌شود که دستگاه شما قابلیت تعمیر را دارد و یا اینکه باید برای تعویض قطعات لپ تاپ اچ پی اقدام نمایید.

لوازم جانبی اصلی لپ تاپ اچ پی

یکی از مهمترین قطعاتی که معمولاً در حین خرابی قابلیت تعمیر ندارد و شما باید در سریعترین زمان ممکن برای تعویض آن اقدام نمایید نمایشگر و قاب دور نمایشگر لپ تاپ های hp که در صورت شکسته شدن و یا ضربه دیدن قابلیت تعمیر نداشته و شما باید به صورت کامل این قاب های اصلی و اورجینال که در نمایندگی اجر قابل تهیه هستند و برای مدل‌های مختلف لپ تاپی که حتی دیگر در چرخه تولید این برند قرار ندارند نیز به راحتی پیدا کرده و از آنها به جای قطعه اصلی و اورجینال لپتاپ استفاده نمایید.

گارانتی معتبر تعمیر و ضمانت نامه کتبی قطعات لپ تاپ hp

یکی از مهمترین خدماتی که نمایندگی اچ پی در زمینه تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ hp ارائه می‌کند این است که تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه با توجه به تضمین کیفیت که وجود دارد به صورت کامل از طریق گارانتی معتبری که ارائه می شود ضمانت می شود تا شما در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری که مرتبط با آمدن تعمیر انجام شده باشد میتوانید به صورت کاملآ رایگان از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

علاوه بر این شما در صورتی که قصد داشته باشید لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ hp را تهیه کنید و یا در صورتی که قصد داشته باشید از قطعات لپ تاپ اچ پی به جای قطعات خراب شده استفاده نمایید می توانید آن را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از این مرکز و با ارائه ضمانت نامه معتبر دریافت نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید قطعه را با قطعه جدید تعویض نمایید و به صورت کلی می توان گفت تمام قطعاتی که در این مرکز به جای قطعه خراب شده لپ تاپ شما قرار می گیرند تا کاملاً دارای گارانتی معتبر بوده و هیچگونه دغدغه‌ای در زمینه تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال نداشته باشید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *