تعمیر پرینتر HP130FN

مشکلاتی که برای دستگاه پرینتر  HP 130FNبه خصوص زمانی که از آن برای چاپ اسناد استفاده می کنید دلایل مختلفی دارد که برای کاهش هزینه های تعمیر پرینتر HP 130FN به صورت کامل این دلایل را مورد بررسی قرار دهیم.

البته برای تعمیر این دستگاه و تعویض قطعات و قطعات اصلی و اورجینال اصلاً نگرانی به خود راه ندهید و در اولین گام با تیم پشتیبانی و فنی نمایندگی اچ پی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن عملیات تعمیر دستگاه برای شما به صورت حضوری یا ارسال دستگاه به محل نمایندگی انجام شود.

مشخصات فنی پرینتر  HP 130FN

قبل از اینکه بخواهیم به محصولات تعمیر پرینتر HP 130FN بپردازیم بهتر است به شما بگویم که این پرینتر به عنوان یک پرینتر چندکاره یکی از پرینتر های پرکاربرد شرکت اچ پی است که در کسب و کارهای متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و با حجم چاپ مناسب و کیفیتی که در این زمینه دارد می تواند به خوبی تمام نیازهای این کسب و کارها را برطرف نماید.

با توجه به مشخصاتی که برای این پرینتر ثبت شده است می‌توانیم بگوییم که به صورت کلی از نظر سیستم فیوزینگ و درایور و دیگر مشخصات فنی شباهت های زیادی به پرینتر مدل HP227 دارد و تمامی مشخصات و نکاتی که در مورد نگهداری این پرینتر در مطالب مختلف بر روی سایت قرار داده شده است در مورد پرینتر مورد نظر نیز صدق می کند.

از نظر کارتریج نیز این دو مدل از یک کارتریج کاملاً مشابه استفاده می‌کنند که البته عدد آنها تنها تفاوت این کارتریج ها با همدیگر می باشد.

علاوه بر مشکلاتی که از نظر ساختاری برای گیر کردن کاغذ و مشکلات مربوط به روشن نشدن دستگاه عدم کارایی درست آن وجود دارد در برخی از موارد گزارش شده است که کاربران مشکلاتی در مورد پرینت گرفتن با این پرینتر دارند که باعث می شود تا کارهای آنها مختل شود.

مشکلات پرینتر HP 130FN و راههای مقابله با آن

اصلی ترین دلایل بروز چنین مشکلاتی به کارتریج پرینتر برمی‌گردد که باعث می‌شود تا در برخی از موارد با صفحه کاملا سفید بعد از چاپ اسناد و متون روبرو شویم.

تعمیر پرینتر اچ پی HP130FN

کارشناسان بخش نمایندگی تعمیر پرینتر HP معتقدند کارتریج به عنوان اصلی ترین و مهمترین قسمت در ساختار یک پرینتر به خصوص در پرینترهای تک کاره که فقط برای عملیات چاپ و پرینت مورد استفاده قرار می گیرند شناخته می‌شود و انتخاب یک کارتریج مناسب برای هر پرینتر باید در اولویت قرار بگیرد.

پرینتر HP 130FNاچ پی نیز از کارتریج مخصوص خود استفاده می کند و در صورتی که از این مدل پرینتر در محیط کسب و کار خود استفاده کنید باید حتماً از کارتریج مناسب برای آن استفاده کنید تا بتوانید کارایی بالایی را از دستگاه شاهد بوده و مشکلاتی که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم را نداشته باشید.

علاوه بر این زمانی که شارژ اولیه کارت شما به پایان رسید و قصد داشتید که برای شارژ مجدد آن اقدام کنید حتماً باید از تونر های اصلی و اورجینال برای شارژ دستگاه استفاده شود که باعث می شود تا دستگاه بتواند کارایی مناسب را در محیط های مختلف از خود نشان دهد.

البته نکته مهمی که در شارژ کردن کارتریج پرینتر HP 130FNو در نظر داشته باشید این است که شارژ باید حتماً به صورت کاملا اصولی و توسط افراد متخصص و با استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود.

در صورتی که این نکات را در مورد انتخاب کارتریج مناسب و همچنین شارژ اصولی آن رعایت نکنید دستگاه ممکن است هنگام روشن شدن و استفاده سر و صدای بسیار زیادی را به راه بیاندازد.

علاوه بر این اگر بعد از چاپ پرینت و اسناد مشاهده کردید که برگه پرینت شده کاملاً سفید است و یا به صورت کمرنگ چاپ می شود دلیل اصلی آن رعایت نکردن این نکاتی که به شما گفتیم.

برای این که بتوانید هزینه های خود برای تعمیر پرینتر HP 130FN را کاهش دهید و اصلاً در برخی از موارد نیازی به این کار نداشته باشید حتماً باید از یک کارتریج مناسب استفاده کنید و البته در صورتی که قصد شارژ آن را داشتید به صورت کاملاً اصولی شارژ کارتریج خود را انجام دهید.

تعمیر پرینتر  HP 130FN

اگر پرینتر شما به هر دلیل دچار مشکلاتی در پرینت اسناد و مدارک شد و با توجه به نقشی که در کسب و کار ها دارد نیاز داشتید تا آن را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تعمیر کنید می توانید از خدمات این مرکز بهره ببرید.

در نمایندگی اچ پی علاوه بر تعمیر پرینتر  HP 130FN شما می توانید تمامی مدل های قدیمی و جدید پرینتر اچ پی را با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار کاملاً به روز و پیشرفته تعمیر نمایید.

البته این مرکز خدمات تعمیر پرینتر hp در محل را نیز به شما ارائه می کند و شما با استفاده از این خدمات می توانید به راحتی و با هزینه بسیار کم پرینتر خود را در همان محیط کسب و کار تعمیر نمایید.

علاوه بر این در صورتی که قصد داشته باشید پرینتر خود را به نمایندگی بسپارید می توانید در کنار مراجعه حضوری از طریق ارسال پیک و یا تیپاکس حتی در شهرستان های اطراف هم این کار را به دست متخصصین فنی ما بسپارید تا با بالا ترین کیفیت عملیات تعمیر برای پرینتر شما انجام شود.

نکته جذابی که در مورد تعمیر پرینتر HP 130FN وجود دارد این است که بعد از عملیات تعمیر به شما گارانتی معتبر داده می‌شود تا در صورت بروز مشکلاتی مشابه یعنی پرینت سفید برگها و کمرنگ را میتوانید به صورت کاملآ رایگان است خدماتی نمایندگی اچ پی استفاده کنید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *