لپ تاپ اچ پی probook 4530

لپ تاپ اچ پی probook 4530 یکی از مدل های با کاربری خاص و مهندسی است که البته به خوبی این در ظاهر لپ تاپ اچ پی نمود پیدا کرده است.

از نظر کارایی سخت افزاری و نرم افزاری نیز می توان این لپ تاپ با به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص کسب و کار معرفی نمود.

تعمیر لپ تاپ اچ پی probook 4530

لپ تاپ اچی پی probook 4530

یکی از مهم ترین مسائل در مورد لپ تاپ اچ پی probook 4530 این است که از لیست تولیدات شرکت اچ پی خارج شده است و به همین دلیل مشتریانی که قصد خرید این لپ تاپ را دارند و یا حتی آن ها که از این محصول خوش دست استفاده می کنند با مشکلاتی در این زمینه رو به رو هستند.

تیم فنی و تخصصی مرکز ما در نمایندگی اچ پی با استفاده از بهترین تجهیزات و همچنین دانش فنی بهترین تیم تعمیرکاران داخلی اقدام به تعمیر لپ تاپ های قدیمی برند اچ پی نموده و به همین دلیل قصد دارد پوشش کاملی در مورد این لپ تاپ نیز ارائه نماید.

در صورتی که لپ تاپ شما از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل خاصی شده بود می توانید با استفاده از خدمات ویژه تیم ما به راحتی آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

علاوه بر این سعی شده است تا با توجه به نوسانات اقتصادی که وجود دارد کمترین هزینه ها برای این کار در نظر گرفته شود.

لپ تاپ اچ پی probook 4530 از نظر ظاهری کاملاً با فلز ساخته شده است و همین امر می تواند باعث دوام آن شود.

تنها مشکل می تواند به قاب دور نمایشگر و زیر آن برگردد که از جنس پلاستیک است و می تواند دچار خرابی یا شکستگی شود.

تعمیر این قسمت و تعویض آن و دیگر قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه از خدمات ویژه تیم نمایندگی اچ پی در ایران می باشد.

علاوه بر این اگر قصد تهیه و استفاده از لوازم جانبی اصل را داشته باشید، می توانید از طریق مرکز نمایندگی اچ پی اقدام نمایید تا شاهد کارایی و حفظ کیفیت و دوام لپ تاپ خود باشید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ اچ پی probook 4530

لپ تاپ اچی پی probook 4530

همانطور که گفته شد تمامی قسمت های دستگاه از نظر ظاهری با فلز پوشیده شده اند و تنها قاب دور نمایشگر و زیر آن از پلاستیک تهیه شده اند که البته دوام و مقاومت بالایی نیز دارند.

برای نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook 4530 از یک صفحه نمایش مات که توانایی استفاده در هنگام تابش مستقیم نور خورشید را دارد استفاده شده است.

این نمایشگر 15.6 اینچی از وضوح و کیفیت FULL HD بهره مند است که کیفیت بالای در میان لپ تاپ های هم رده ای می باشد و برای کاربری بیزینسی می تواند بسیار کاربردی باشد.

علاوه بر این برای این لپ تاپ از یک کیبورد جزیره ای بسیار مناسب و با جانمایی درست صفحه کلید استفاده شده است.

این کیبورد در ساختار خود از کلید های اعداد به صورت جداگانه استفاده نموده که برای کار های مهندسی می تواند بسیار مفید باشد.

تاچ پد دستگاه نیز در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است و البته حسگر قوی آن به سرعت دستورات را بر روی محصول اجرا می کند.

در بالای نمایشگر نیز یک دوربین وب کم قرار گفته است که می تواند تصاویر و فیلم ها را با کیفیت 720P ذخیره نماید.

از جمله پورت های ارتباطی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا از طریق آن بتوان با دیگر وسایل و تجهیزات جانبی ارتباط برقرار نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت شبکه

پورت VGA

پورت HDMI

پورت USB3.0

3 عدد پورت USB2.0

علاوه بر این لپ تاپ اچ پی probook 4530 به بلوتوث و شبکه بی سیم وای فای نیز مجهز شده است.

سرعت و قدرت برای اجرای نرم افزارهای مهندسی

لپ تاپ اچی پی probook 4530

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی برای این لپ تاپ از یک پردازنده core i5 شرکت اینتل استفاده شده است که مدل آن 2450M می باشد و از جمله پردازنده های سریع و پرقدرت است که در کنار یک رم 4 گیگابایتی می تواند دستورات را برای اجرای نرم افزار ها به سرعت روی سیستم اجرا نماید.

پردازنده گرافیکی که برای لپ تاپ اچ پی probook 4530 در نظر گرفته شده است نیز از پردازنده های با کیفیت و پرقدرت شرکت AMD مدل Radeon HD 6490M می باشد که یک گیگابایت حافظه اختصاصی نیز دارد.

این پردازنده می تواند اجرای بازی های نیمه سنگین و طراحی های حرفه ای را برای کاربران امکان پذیر نماید.

برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات بر روی این محصول نیز از حافظه داخلی 640 گیگابایتی استفاده شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه همه فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *