تعمیر شارژر لپ تاپ hp باید حتماً توسط افراد متخصص و با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود تا مشکلی برای قسمتهای داخلی شارژر لپ تاپ شما به وجود می‌آید و بتوانید با کارایی بسیار بالا برای شارژ لپ تاپ خود از آن استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید شارژر خود را با یک شارژر اصلی و اورجینال تعویض نمایید می توانید این کار را به راحتی از طریق نمایندگی hp در ایران انجام دهید که تمامی لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ این برند را به شما با گارانتی رسمی و ضمانت نامه کتبی ارائه می‌کند.

تعمیر شارژر لپ تاپ hp

لپ تاپ های hp به عنوان لپ تاپ های پرکاربرد در بازار شناخته می‌شوند که از اجزا و قسمتهای سخت افزاری مختلفی تشکیل شده اند.

شارژر به عنوان یکی از قسمتهای مختلف سخت افزاری لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در روشن نگه داشتن آن با استفاده از امکانات مختلف لپ تاپ دارد.

بررسی های نمایندگی اچ پی نشان میدهد زمانی که متوجه می شوید شارژر لپ تاپ شما کاهش پیدا کرده است و یا اینکه شارژر شما برای شارژ باتری لپ‌تاپ عملکرد مناسبی ندارد بهتر است به سراغ تست و عیب یابی دستگاه خود بروید و مشخص کنید که مشکل از باتری و لپ‌تاپ یا اینکه شارژر شما دچار خرابی و نقص شده است.

شارژر لپ تاپ های hp به دلایل مختلف از جمله بی احتیاطی و یا ضربه خوردن و کشیده شدن بیش از حد و یا استفاده برای دستگاه های مختلف و البته استفاده از جریان برق نامناسب ممکن است دچار مشکلاتی شوند که باید برای تعمیر آنها اقدام نمایید.

در بسیاری از موارد اتصال کابلهای شارژر لپ تاپ hp به دلیل کشیدگی بیش از حد و پیچیدگی سیم کابل قطع شده است و شما با تعمیر این قسمت می توانید شارژ خود را دوباره به حالت اول برگردانید.

اما در برخی از موارد برای تعمیر شارژر لپ تاپی باید به سراغ قسمتهای داخلی آن بروید و این قسمت ها را با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تعمیر کنید.

تعمیر این قسمت ها با توجه به برد داخلی که درباره آنها قرار داده شده است نیازمند ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته را باید حتماً توسط افراد متخصصی که آشنایی کاملی با فناوری‌های به کار رفته و سخت افزار به کار رفته در شارژرهای لپ تاپ hp دارند انجام شود.

تعمیر شارژر لپ تاپ hp

تعویض شارژر لپ تاپ hp

در بسیاری از موارد خرابی های شارژر لپ تاپ hp سطح گسترده ای دارد و شما نمی توانید با تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی مشکلات را برطرف نمایید.

در این موارد شما باید برای تعویض شارژر خود با یک شارژر دیگر اقدام نمایید که دو گزینه پیش روی شما قرار دارد.کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ اچ پی معتقدند  با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید شارژرهای فرعی و فکر را خریداری کرده و از آنها برای شارژ لپ تاپ خود استفاده نمایید. استفاده از شارژر های فرعی و فیک شارژدهی لپ تاپ شما را کاهش می‌دهد و پس از مدت زمانی می‌تواند بر روی عملکرد باتری شما نیز تأثیر منفی بگذارد و در بلند مدت می تواند باعث خراب شدن سوکت شارژر و یا دیگر قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ می شود.

اما اگر اثر چنین مشکلاتی برای شما به وجود نیاید باید به سراغ شارژر اصلی و اورجینال برای هر مدل لپ تاپ برند اچ پی بروید که به صورت با قیمت بسیار مناسب و همراه با ضمانت نامه کتبی در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع شما با پرداخت هزینه بیشتر برای خرید شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ hp را به خود می دهید که هیچ مشکلی در بلندمدت برای شارژر لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد و نیازمند تعمیر شارژر لپ تاپ hp نخواهید بود.

تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ hp

در بسیاری از موارد کاهش شارژدهی و راندمان باتری لپ تاپ های اچ پی به دلیل خرابی هایی که در سوکت شارژر این لپ تاپ ها به وجود آید و شما باید برای تعمیر و یا تعویض آن قسمت‌های سخت افزاری اقدام نمایید.

در صورتی که تست و بررسی اولیه بر روی دستگاه شما انجام شده باشد و مشخص شود که مشکل به وجود آمده برای لپ تاپ شما از قسمت سوکت است حتماً تیم متخصص این مجموعه علاوه بر تعمیر باتری و همچنین تعمیر شارژر لپ تاپ hp به سراغ تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ hp نیز می روند.

در صورتی که خرابی بیش از حدی برای سایت به وجود آمده باشد که امکان تعمیر برای آن وجود نداشته باشد باز هم برای تعویض این قطعه دو راه پیش رو دارید که قطعا استفاده از سوکت اصلی و اورجینال می‌تواند ضمانت کیفیت و کارایی بسیار بالای لپ تاپ شما در بلند مدت را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این شما می توانید تمامی لوازم جانبی اصلی و اورجینال لپ تاپ اچ پی را برای هر مدل به صورت اختصاصی در این نمایندگی و با ارزانترین و بهترین قیمت خریداری نمایید.

Rate this post

4 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید
    من در حال کار با لپتاب بودم لپتاب تو شارژ بود بعد چند دقیقه متوجه شدم لپتاب شارژ نمیشه فهمیدم مشکل از شارژر هستش الان نمی‌دونم مشکل از کابل متصل به آداپتور یا خود آداپتور ممنون میشم جواب بدین

    • با سلام. لطفا با پشتیبانی واتساپ مجموعه در ارتباط باشید تا تیم فنی به صورت تصویری و آنلاین شما رو راهنمایی کنند. ممنون و متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *