تعمیر باتری لپ تاپ hp

تعمیر باتری لپ تاپ hp فقط تحت شرایط خاصی امکان پذیر است و زمانی که باتری به صورت کامل سوخته باشد و یا کارایی خود را از دست داده باشد باید برای تعویض آن با یک باطری اصلی و اورجینال که در نمایندگی اچ پی به صورت اورجینال با گارانتی رسمی و معتبر ارائه می‌شوند اقدام نمایید.

علاوه بر این در این مرکز می توانید تمامی قسمت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف لپ تاپ hp را تعمیر کرده و در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری آنها را که دچار مشکل شدند و کارایی و قابلیت را ندارند با قطعات اصلی و اورجینال که در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه معتبر به فروش می‌رسند تعویض نمایید.

تعمیر باتری لپ تاپ hp

لپ تاپ hp لپ تاپ های بسیار مقاوم و پرکاربرد در بازار شناخته می شوند و از باتری های با کارآیی بسیار بالا استفاده می‌کنند. باتری های قرار گرفته بر روی لپ تاپ های اچ پی معمولا شارژدهی بسیار بالایی دارند اما در صورتیکه نکات مورد نظر برای افزایش طول عمر باطری لپ تاپ اچ پی را رعایت نکنید و یا بر اثر به پایان رسیدن طول عمر مفید باتری شاهد کاهش کارایی آن روش کاهش شارژدهی باتری هستیم که این عمل می تواند منجر به درد سر هایی برای شما به خصوص در سفر و زمانی که به جریان برق دسترسی ندارید شود.

برای برطرف کردن این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن باید برای تعمیر باتری لپ تاپ خود اقدام کنید. در بسیاری از موارد کاهش شارژدهی دستگاه می‌تواند به دلیل خراب شدن اتصالات باتری به منبع تغذیه دستگاه و همچنین مادربرد دستگاه باشد و در کنار این موارد می‌توانیم و خراب شدن منبع تغذیه و سوکت شارژر لپتاپ نیز اشاره کنیم که باعث می‌شود تا باتری کارایی خود را از دست بدهد که شارژدهی مناسبی نداشته باشد.

برای جلوگیری از تمامی این کارها باید تمامی موارد مراقبتی را رعایت کرده و البته از شارژر مناسب و همچنین جریان برق مناسب برای لپ تاپ خود استفاده کنید.

تعمیر باتری لپ تاپ hp

در صورتی که چنین مشکلاتی بر روی باتری شما به وجود آمده باشد قابلیت تعمیر وجود دارد و شما می توانید در قسمت تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی به راحتی تمامی مشکلات آن را با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و به روزی که در اختیار تیم فنی و تخصصی این مرکز قرار گرفته است برطرف نمایید.

در این مرکز تست و عیب یابی اولیه بر روی باتری انجام می‌شود و در صورتی که این قابلیت برای تعمیر باتری لپ تاپ hp وجود داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند برای تعمیر قسمتهای مختلف آن اقدام می‌شود.

تعویض باتری لپ تاپ hp

باتوجه به ساختاری که برای باتری لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که باتری راندمان و کارایی خود را از دست داده است و قابلیت تعمیر آن وجود ندارد و به صورت کلی می توانیم بگوییم که طول عمر باتری به پایان رسیده است.

علاوه بر این زمانی که باتری شما در اثر عوامل مختلف سوخته باشد نیز این امکان برای شما وجود ندارد تا بتوانید آن را تعمیر کنید.

در همه این موارد از زمانی که ‌توانید تعمیر باتری لپ تاپ hp را انجام دهید باید برای تعویض آن با باتری های اصلی و اورجینال که در نمایندگی اچ پی با گارانتی رسمی و معتبر به فروش می‌رسند اقدام نمایید.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ HP تعویض باتری ها حتماً باید با باتری های اصلی و اورجینال انجام شود تا هم سلامت باتری و هم سلامت و کارایی دستگاه و قسمتهای مختلف سخت افزاری آن حفظ شود.

در بسیاری از موارد دیده شده است که کاربران به دلیل قیمت پایین تر برای خرید باطری ارزان و فیک اقدام می‌کنند که این موضوع می‌تواند در کوتاه‌مدت هزینه های خرید باتری اورجینال و اصلی و همچنین درباره مدت هزینه‌های تعمیر قسمت‌های سخت افزاری مختلف مانند مادربرد را بر روی دست کاربران بگذارد.

تعویض باتری لپ تاپ hp

گارانتی تعمیر و تعویض معتبر

اگر قصد دارید از خدمات نمایندگی اچ پی در زمینه تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی و تعمیر دیگر قسمت سخت‌افزاری دستگاه استفاده کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما بعد از تحویل گرفتن دستگاه می توانید در آن محیط نمایندگی به راحتی دستگاه خود را تست نموده و از صحت و کیفیت عملیات تعمیر مطمئن شوید.

در صورتی که کیفیت عملیات تعمیر برای شما رضایت بخش می توانید از گارانتی معتبر تعمیر و یا تعویض باتری لپ تاپ اچ پی با باتری اصلی و اورجینال استفاده‌ نمایید.

برای استفاده از تمامی خدمات نیز می‌توانند در راه مراجعه حضوری باتری و لپ تاپ خود را از طریق پیک معتمد شرکت و یا تیپاکس در شهرها و شهرستانهای اطراف تهران در اختیار تیم فنی و تخصصی نمایندگی رسمی اچ پی در ایران قرار دهید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *