پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w با قابلیت های مختلفی مانند اتصال بی سیم و همچنین کیفیت و سرعت چاپ  بالا می تواند اسناد و متن ها را با کیفیت و وضوح بسیار بالایی چاپ نماید.

این پرینتر چندکاره را می توان مدل ارتقاء یافته پرینتر M15 اچ پی دانست که علاوه بر قابلیت چاپ از اسکن و کپی نیز پشتیبانی می کند.

ما در این مطلب در نمایندگی اچ پی قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های این پرینتر چندکاره را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

بررسی طراحی و ساختار

پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w

اچ پی بر روی ساختار پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w یک پنل مدیریتی قرار داده است که می توان از آن برای عملیات سه گانه استفاده نمود.

در کنار این پنل از یک نمایشگر LED کوچک برای نمایش اطلاعات مربوط به دستگاه و عملیات انجام شده استفاده شده است.

کار کردن با این پنل بسیار آسان بوده و به همین دلیل پرینتر لیزری اچ پی را می توان یک محصول با کاربری ساده نامید.

طراحی بسیار جم و جور و وزن کم دستگاه می تواند از عواملی باشد که مشتریان را برای استفاده از این پرینتر در محیط های کاری مجاب نماید.

این پرینتر در تک رنگی سفید به بازار ارائه شده است و ساختار آن به گونه ای است که کاغذ به ندرت درون آن گیر می کند.

با توجه به ظرفیت و امکاناتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می توان آن را برای کسب و کار های کوچک و متوسط مناسب دانست.

پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم

پرینتر های امروزی معمولاً سعی کرده اند تا همگام با رشد دیگر تجهیزات به روز شده و از امکانات روز در ساختار خود استفاده نمایند.

پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w نیز به همین دلیل از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند که می تواند به کاربران اجازه دهد تا به راحتی در محیط کاری یا خانگی و از طریق تلفن هوشمند یا تبلت و سایر تجهیزات و دستگاه ها عملیات چاپ را انجام دهند.

علاوه بر این می توان در کنار این پرینتر یک لپ تاپ یا کامپیوتر با هر سیستم عملی را قرار داده و از طریق پورت USB2.0 به آن متصل شد تا عملیات چاپ از این طریق نیز امکان پذیر باشد.

به طور کلی پرینتر های شرکت اچ پی که به پسوند W همراه شده باشند از قابلیت اتصال بی سیم پشتیبانی می کنند.

ظرفیت سینی کاغذ و پشتیبانی از انواع کاغذ برای چاپ، کپی و اسکن

بر روی پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w یک سینی کاغذ قرار گرفت است که می تواند 150 برگ در سایز های مختلف را در خود جای دهد.

از انواع مختلف کاغذ در سایز های متفاوتی مانند لیبل، کاغذ شفاف، کاغذ تحریر و … می توان بر روی این محصول استفاده نمود.

شاید یکی از نقطه ضعف این پرینتر در مقایسه با پرینتر های هم رده ای را بتوان عدم پشتیبانی از تغذیه خودکار بر روی این دستگاه دانست.

بررسی ویژگی ها و امکانات چاپ در پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M28w

پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w

بیشتر از دو مورد دیگر می توان از پرینتر دستگاه برای چاپ اسناد و یا تصاویر استفاده نمود.

هر چند چاپ اسناد و متن ها به دلیل کیفیتی بالاتر از 600 DPI با وضوح بسیار بالایی امکان پذیر می باشد، اما به دلیل تک رنگ بودن و کیفیت پایینی که در چاپ تصاویر مشاهد می شود بهتر است از این پرینتر برای این کار استفاده نکنید.

کارشناسان بخش تعمیرات پرینتر HP معتقدند در صورتی که از پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M28w در محیط کاری خود استفاده می کنید می توانید در هر یک دقیقه تعداد 19 برگ را در سایز های مختلف چاپ نمایید.

حافظه ی 32 مگابایتی در کنار پردازنده ی 500 مگاهرتزی می تواند کیفیت و سرعت چاپ را در این پرینتر بالا برود به نحوی که برای کسب و کار های خانگی تمامی نیاز ها را برطرف نماید.

توان کار ماهیانه این پرینتر برای چاپ تصویر با کیفیت مورد نظر تعداد 8000 برگ است که قطعا با توجه به کیفیت و سرعت چاپ و البته حفظ کارایی دستگاه می تواند این عدد کاهش یابد.

ویژگی های اسکنر و کپی

پرینتر لیزری چندکاره اچ پی مدل LaserJet Pro M28w از اسکنر نوع Flatbed در ساختار خود استفاده می کند که می تواند تصاویر را با رزولوشن بالاتر از 600 اسکن نماید.

برای کپی بر روی این دستگاه نیز می تواند تعداد 19 برگ را در یک دقیقه کپی نمود که از بزرگنمایی 25 تا 400 درصد نیز در آن ها استفاده شده باشد.

بر روی این پرینتر با کیفیت و مناسب از نظر ساختار و قیمت کارتریج مدل 44A و 48A استفاده می شود که در صورت نیاز می توانید با کمترین هزینه آن را از طریق مراکز مجاز و معتبر نمایندگی اچ پی تعویض یا شارژ نمایید.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *