پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

بررسی های فنی تیم کارشناسی ما در نمایندگی HP نشان می دهد خرید پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn از نظر اقتصادی و فنی می تواند با توجه به قیمت مناسب و همچنین کیفیت و سرعت بالای دستگاه بسیار با ارزش باشد.

این پرینتر که در دو مدل با گوشی و بدون گوشی تلفن به بازار ارائه شده است می تواند عملیات چهارگانه ی فکس، کپی و اسکن را در قالب یک دستگاه انجام دهد که همین امر می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کار ها به همراه داشته باشد.

بررسی امکانات ظاهری و ارتباطی پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

در قسمت جلو و سمت چپ دستگاه یک پنل کاربری بسیار ساده و کاربردی قرار گرفته است که هر کاربری به راحتی می توان از طریق ین پنل عملیات چهارگانه را انجام دهد.

در کنار این پنل کاربری یک نمایشگر ال سی دی سطری نیز قرار گرفته است که اطلاعات و دستورات داده شده به دستگاه را نمایش می دهد.

برای اتصال پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn نیز از یک پورت شبکه و پورت USB استفاده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به آن وصل نمایند.

مهم ترین موضوعی که می تواند در اینجا مد نظر قرار بگیرد این است که پرینتر خوش ساخت اچ پی قابلیت همخوانی و نصب شدن روی همه ی سیستم عامل ها را داشته و کاربران در هنگام نصب آن هیچ گونه مشکلی را نخواهند داشت.

رنگ بندی جذاب دستگاه و ساختار مناسب با جانمایی عالی امکانات قرار گرفته می تواند از مهم ترین ویژگی های ساختاری این پرینتر باشد که از نظر ظاهری و شیک بودن نیز می توان مشتریان را راضی نگه دارد.

بررسی ظرفیت سینی کاغذ و تغذیه ی خودکار دستگاه

پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

پنل کاربری به افراد اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی و بدون استفاده از کامپیوتر یا دیگر تجهیزات، عملیات کپی و اسکن را بر روی این محصول انجام داد.

بر روی پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn یک سینی کاغذ 150 برگی قرار گرفته است که این محصول را برای استفاده در کسب و کار های کوچک مناسب می کند.

به گزارش بخش تعمیرات پرینتر اچ پی مهم ترین کارایی که می تواند از قابلیت تغذیه ی خودکار 35 برگی دستگاه انتظار داشت این است که به کاربران اجازه دهد تا از تک تک برگ های قرار داده شده کپی یا پرینت بگیرند.

نوع چاپ به صورت لیزری و تک رنگ بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در چاپ مشاهده می شود کاربران می توانند برای اسنادی که زیاد اهمیتی ندارند از کیفیت هایی پایین تر که البته آن ها نیز قابل قبول هستند استفاده نمود.

قابلیت های مهم چاپ در پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

با توجه به اینکه در پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn از پردازنده ی 600 مگاهرتزی استفاده شده است، در هر دقیقه می توان تعداد 20 برگ را کپی نمود که البته عدد بسیار مناسبی در بین پرینتر های میان رده ای بازار می باشد.

کیفیت و وضوح بالای این اسناد و متن ها به واسطه ی پشتیبانی دستگاه از کیفیت 600 DPI می باشد که می تواند در  کاهش مصرف تونر کارتریج نیز بسیار تاثیرگذار باشد.

با توجه به حافظه ی 128 مگابایتی که برای این پرینتر در نظر گرفته شده است می توان انتظار کارایی بالایی از آن در محیط را داشته باشیم.

از نقاط ضعف پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn در چاپ اسناد و متن ها می توان به عدم چاپ بر روی CD یا به صورت دو رو دانست.

از کارتریج اچ پی مدل 83A در این پرینتر استفاده شده است که ظرفیت نهایی آن تا 1500 برگ را پاسخگو خواهد بود و در صورت تمام شدن تونر باید برای شارژ کارتریج آن در مراکز معتبر با تونر های اصلی اقدام نمود.

برای حالت کپی نیز همین میزان کیفیت و سرعت در کپی گرفتن از اسناد به صورت سیاه و سفید دیده شده است.

تنها تفاوت های کپی را می توان بزرگنمایی بین 25 تا 400 در آن و قابلیت های کپی های اتوماتیک تا 99 برگ را دانست.

پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn

قابلیت های فکس و اسکنر

بر روی پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M127fn می توان از اسکنر نوع تخت یا ADF استفاده نمود.

این اسکنر که از رزولوشن و کیفیت 1200 DPI استفاده می کند می تواند تعداد 7 برگ را در یک دقیقه با وضوح بالا اسکن نماید.

فکس این پرینتر نیز می تواند هر برگ را در سایز های متناسب با دستگاه در مدت زمان 3 ثانیه ارسال نماید.

از دیگر قابلیت های فکس این پرینتر چندکاره اچ پی می توان به حافظه ی 500 برگی، شماره گیری خودکار و قابلیت ارسال تا 100 نقطه اشاره نمود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی اچ پی در کل می توان گفت با توجه به اینکه محصول مورد نظر یک پرینتر چندکاره از نوع لیزری است می توان در مصرف جوهر و هزینه های دستگاه صرفه جویی ویژه ای را به عمل آورد و این نشان دهنده ی ارزش بالای خرید شما خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *