پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a با توجه به امکانات مناسب و همچنین قیمت پایینی که دارد می تواند به خوبی نیاز های کسب و کار خانگی شما را برطرف نماید.

مهم ترین موضوع در مورد استفاده از این پرینتر درک درست ارزش اقتصادی بالای آن می باشد.

این پرینتر با توجه به قیمتی که دارد از ارزش بالایی برخوردار بوده و در واقع مشتریان به جای خرید چند دستگاه، اندکی هزینه ی بیشتر برای خرید یک پرینتر چندکاره با کیفیت بالا پرداخت می کنند.

خرید این پرینتر علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می تواند برای بهینه سازی فضای کسب و کار شما نیز مفید باشد.

هر چند فارغ از همه ی این مزایای کلی که در مورد پرینتر های چندکاره صدق می کند، استفاده از این پرینتر با کیفیت بالا و امکاناتی که دارد می تواند هر مشتری را راضی نگه دارد.

ما در این مطلب در نمایندگی HP قصد داریم به بررسی این محصول شرکت اچ پی بردازیم.

ویژگی های ظاهری پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

در سمت چپ این پرینتر یک پنل کاربری قرار داده شده است که افراد می توانند از آن برای اجرای دستورات در زمینه ی کپی، اسکن و یا چاپ اسناد و متن ها استفاده نمایند.

در کنار این پنل کاربری یک صفحه نمایش نیز قرار گرفته است که اطلاعات چاپ را نمایش می دهد.

کیفیت بدنه و ساخت مناسب پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a باعث شده است تا دوام و کارایی آن بالا برود و افراد بتوانند برای سال های متوالی خیال خود را در محیط کاری از یک پرینتر جذاب و با کیفیت بالا راحت نمایند.

بر روی این پرینتر یک پورت USB قرار گرفته است که از آن برای اتصال به کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده می شود.

این دستگاه با سیستم عامل های مختلف همخوانی داشته و کاربر برای نصب و استفاده از آن هیچ مشکلی را مشاهده نخواهد کرد.

قسمت اسکنر بالای دستگاه قرار گرفته است تا کاربران به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند در سریع ترین زمان ممکن عملیات اسکن را انجام دهند.

پس از نظر ساختاری هر چند معایب و کمبود هایی نسبت به پرینتر های به روز مشاهده می شود اما در کل می توان این محصول را یک پرینتر با مقاومت و کارایی بالا دانست.

از نقاط ضعف این دستگاه می توان به وزن نسبتا زیاد آن اشاره نمود که نسبت به پرینتر های جدید اندکی زیاد بوده و کاربر را در هنگام انتقال آن بر روی میز کاری با مشکل روبه رو می کند.

عملیات چاپ با سرعت و کیفیت بالا

پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

یکی از مهم ترین بخش های پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a را می  توان کیفیت و سرعت بالای آن در عملیات چاپ دانست که می تواند متن ها را با کیفیت و وضوح بالا روی کاغذ چاپ نماید.

این پرینتر اچ پی در ساختار خود از یک سینی کاغذی 150  برگی استفاده می کند که می توان سایز های مختلف کاغذ تا سایز A4 را در آن قرار داد.

با توجه به پردازنده ی 600 مگاهرتزی و همچنین حافظه ی 128 مگابایتی انتظار چاپ 20 برگ به صورت سیاه و سفید در یک دقیقه نمی تواند انتظار زیاد بالایی باشد.

این پرینتر متاسفانه از قابلیت چاپ دو رو پشتیبانی نمی کند و برای اینکار باید از حالت دستی استفاده نمود که می تواند اندکی برای کاربران وقت گیر باشد.

با توجه به اینکه ساختار پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a به صورت لیزری می باشد می توان گفت این پرینتر از نظر مصرف جوهر و چاپ صرفه جویی بالاتری نسبت به پرینتر های جوهرافشان دارد.

برای کپی نیز همین سرعت در کنار کیفیت 600 DPI قرار داده شده است که البته کاربران می توانند تعداد 99 برگ  را به صورت اتوماتیک روی دستگاه کپی نمایند.

ویژگی ها و قابلیت های اسکنر پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a

بر روی این پرینتر خوش ساخت با کیفیت و سرعت بالا در چاپ و کپی اسناد یک اسکنر از نوع Flatbed قرار گرفته است که می تواند به واسطه ی رزولوشن اپتیکال تا 1200 DPI از نظر اسکن کاربران را راضی نگه دارد.

برای این اسکنر سرعتی معادل 7 برگ در یک دقیقه معرفی شده است تا این محصول را یکی از کاربردی ترین محصولات اچ پی در این زمینه بدانیم.

علاوه بر این پرینتر مورد نظر قابلیت اسکن 5 برگ به صورت رنگی در یک دقیقه را داراست و می تواند بر ارزش اقتصادی بالای آن بیافزاید.

اسکن در فرمت های مختلف PDF ،TIF ،BMP ،PNG ،JPG از دیگر ویژگی های اسکنر پرینتر چندکاره‌ اچ پی LaserJet Pro MFP M125a می باشد.

همچنین تمامی کاربرانی که از پرینتر های اچ پی استفاده می کنند برای تعمیرات پرینتر اچ پی می توانند به مرکز ما به عنوان نمایندگی اچ پی مراجعه کنند

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *