مشخصات و ویژگی های پرینتر اچ پی مدل M15a

شرکت اچ پی غول صنعت چاپ و ماشین های اداری ، هر ساله پرینتر های متنوع و با قیمت های مختلفی را تولید و روانه بازار می کند. از پرینتر های لیزری کوچک و جمع و جور گرفته تا پرینتر های چند کاره و با حجم چاپ بالا. یکی از این محصولات پرینتر اچ پی مدل M15a.

با وجود کیفیت بسیار بالای بدنه و گیربکس های قوی پرینتر های اچ پی و گاها قیمت بالای محصولات این برند اما هر ساله شاهد این هستیم که این شرکت پرینتر های اقتصادی و مقرون به صرفه ای را نیز تولید می کند.

پرینتر اچ پی مدل M15a از جمله پرینتر های جمع و جور و مقرون به صرفه است که تولید سال 2019 این برند می باشد. از مهم ترین مزیت های این پرینتر لیزری تک کاره ابعاد کوچک در کنار سرعت قابل قبول آن می باشد.

پرینتر اچ پی مدل M15a برای منازل و ادارات کوچک و کاربرانی با حجم چاپ کم بسیار مناسب است و اگر شما هم در فکر خرید چنین پرینتری برای منزل خود هستید در ادامه مقاله با ما در نمایندگی اچ پی همراه باشید.

طراحی و ساخت

مشخصات و ویژگی های پرینتر اچ پی مدل M15a

همانطور که اشاره کردیم بارز ترین مزیت این پرینتر مقرون به صرفه ابعاد کوچک و وزن پایین آن است. به همین دلیل می توان به راحتی آن را در گوشه ای از میزکار قرار داد بدون این که فضای زیادی از میز را اشغال کند.

پرینتر اچ پی مدل M15a با ابعاد 346 × 348 × 280 میلیمتر و وزنی در حدود 4.9 کیلوگرم کاملا قابل حمل است و در هر محیطی قابلیت جابجایی آسانی دارد.

البته برای این پرینتر صفحه نمایش LCD و دکمه های زیادی در نظر گرفته نشده است که خب برای یک پرینتر لیزری تک کاره آن چنان مورد نیاز نیست. این دستگاه در حالت Standby سروصدای بسیار کمی دارد و هنگام چاپ نیز صدای زیادی را تولید نمی‌کند.

به گزارش بخش تعمیر پرینت اچ پی سینی ورودی پرینتر اچ پی مدل M15a ظرفیت 150 برگ را دارد و سینی خروجی نیز تا 100 برگ را در خود جای می دهد. بدنه پرینتر M15a به صورت یک دست سفید است و طراحی بسیار ساده ای دارد.

عملکرد چاپ

مشخصات و ویژگی های پرینتر اچ پی مدل M15a

پرینتر اچ پی مدل M15a قابلیت چاپ تا حداکثر ابعاد A4 را دارد و برخلاف ظاهر ساده و جمع و جورش کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهد. سرعت پرینتر M15a نیز برای مصارف خانگی و با حجم کم قابل قبول است و در یک دقیقه قادر است تا 19 برگ را به چاپ رساند.

عمل چاپ هم با رزولوشن 600×600 dpi انجام می شود که برای یک پرینتر مقرون به صرفه کاملا مناسب است. البته واضح است که این دستگاه لیزری کاملا برای چاپ اسناد متنی و در حجم کم طراحی شده است و نباید انتظار چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی باکیفیتی را از آن داشت.

طبق ادعای اچ پی این مدل می تواند به طور ماهانه 8000 صفحه را به چاپ برساند. کارتریج مورد استفاده برای این مدل نیز از نوع 44A است که در طول عمر خود قادر است تا 1200 صفحه را چاپ کند.

هم چنین عدم وجود تغذیه خودکار یا فیدر و عدم وجود قابلیت چاپ دورو از نقطه ضعف های این مدل به حساب می آید.

اتصالات و سایر ویژگی ها

تنها راه ارتباطی در نظر گرفته شده برای پرینتر اچ پی مدل M15a درگاه USB است. هم چنین فاقد درگاه شبکه است و امکان به اشتراک گذاری آن وجود ندارد.

اما مزیت این مدل این است که با وجود درگاه USB برای اتصال به کامپیوتر دیگر نیاز به انجام مراحل پیچیده نصب درایور نیست و به راحتی قابل استفاده است.

جمع بندی

مشخصات و ویژگی های پرینتر اچ پی مدل M15a

همانطور که از یک پرینتر لیزری تک کاره کوچک انتظار می رود ، پرینتر اچ پی مدل M15a قادر است کیفیت و سرعت مناسبی را برای چاپ اسناد متنی به کاربران ارائه دهد. بنابراین اگر قصد دارید با هزینه پایین یک پرینتر تک کاره برای منزل خود تهیه کنید این مدل انتخاب ایده آلی است.

اما اگر قصد خرید پرینتر برای اداره یا محل کار خود را دارید و به قابلیت های مختلف نیاز دارید ، قطعا M15a انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.

این پرینتر در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 1700000 از فروشگاه های معتبر قابل خریداری است.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *