پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw

اچ پی از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید پرینتر های تک کاره و چندکاره تبحر خاصی دارد و همیشه جزو اولین انتخاب های خریداران ماشین های اداری بوده است. که محصول پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw هم به خوبی نمایانگر این ویژگی می‌باشد.

از آنجایی که اکثر مشاغل و کسب و کار هایی که قصد خرید ماشین های اداری را دارند به سراغ پرینتر های چندکاره می روند ، شرکت اچ پی سعی کرده است توجه ویژه ای به این نوع از دستگاه ها داشته باشد و هر ساله می بینم که پرینتر های چندکاره بسیار با کیفیتی را روانه بازار می کند.

MFP یا پرینتر چندکاره ، یک دستگاه همه جانبه است که برای بر طرف کردن نیاز به دستگاه کپی، اسکنر ، پرینتر و در بعضی از مدل ها فکس نیز طراحی شده است و یک MFP می تواند تمامی این موارد را در خود جای دهد.

از مهم ترین مزیت های پرینتر های چندکاره می توان صرفه جویی در هزینه اولیه ، صرفه جویی در فضا و سرعت و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد که شرکت اچ پی با در نظر گرفتن تمامی این موارد توانسته است یکی از بهترین پرینتر های چندکاره موجود در بازار را بنام M428dw تولید کند.

پس اگر شما هم قصد خرید یک پرینتر چندکاره برای منزل یا محیط کار خود دارید، در ادامه این مقاله با ما در نمایندگی اچ پی همراه باشید.

طراحی و ساخت پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw

پرینتر اچ پی مدل M428dw یک دستگاه چهار کاره است که قابلیت های پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را در خود جای داده است.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw

ابعاد این پرینتر 420x390x323 میلی متر است و وزنی در حدود 13 کیلوگرم دارد و همانطور که از یک دستگاه چهار کاره انتظار می رود وزن نسبتا بالایی دارد اما برای یک محیط اداری کاملا مناسب است و می تواند به عنوان پرینتر لیزری مشکی اداری به راحتی روی میز کار قرار بگیرد.

به گزارش نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی از مهم ترین قابلیت های ظاهری این مدل می توان به یک صفحه نمایش لمسی رنگی LCD اشاره کرد که ابعادی در حدود 2.7 اینچ دارد و علاوه بر مدیریت آسان امکانات دستگاه ، زیبایی خاصی نیز به ظاهر آن بخشیده است. به طور کلی پرینتر اچ پی مدل M428dw از لحاظ ظاهری دارای ساختاری مقاوم و زیباست و حس خوبی را به کاربر منتقل می کند.

ویژگی های پرینت و کیفیت چاپ

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw از نوع سیاه و سفید لیزری است که با سرعت 40 برگ در دقیقه و با رزولوشن (1200×1200) dpi  کیفیت بسیار قابل قبولی را به کاربران ارائه می دهد. اولین چاپ خروجی این مدل صرف مدت زمان تنها 6.1 ثانیه به طول می انجامد که در مقایسه با مدل های مشابه از دستگاه های پرسرعت و محبوب بازار به حساب می آید.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw

پرینتر اچ پی مدل M428dw دارای توان کار 80 هزار برگ در ماه است و ظرفیت سینی ورودی اول آن 350 برگ ، ورودی دوم آن 150 برگ ظرفیت سیستم تغذیه خودکار این دستگاه (ADF) به میزان 50 برگ است. یکی از مهم ترین مزیت های این مدل که ارزش خرید آن را تا حد زیادی بالا می برد قابلیت چاپ دو رو خودکار و هم چنین سیستم تغذیه خودکار یا همان (ADF) است.

مشخصات کپی، فکس و اسکن

از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت کپی آن است که با سرعت 38 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید انجام می شود. کپی با رزولوشن (600×600) dpi و با بزرگنمایی 25 تا 400 درصد و تعداد کپی (Multi Copy)  به تعداد 999 برگ انجام می شود.

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر اچ پی مدل M428dw ، قابلیت فکس است که با سرعت بالای حدود 3 ثانیه برای هر برگ جهت ارسال و دریافت سریع اسناد و مدارک بسیار مناسب است که با رزولوشن (300×300) dpi انجام می شود.

این مدل با دارا بودن حافظه 400 برگی و قابلیت ذخیره تا 120شماره تلفن برای فکس ، یکی از بهترین عملکرد هارا در مقایسه با مدل های مشابه خود دارد. در مورد قابلیت های اسکن این دستگاه می توان گفت که دارای دو نوع اسکنر تخت (Flatbed) و (ADF) است.

سرعت اسکن رنگی و سیاه سفید آن به ترتیب 20 و 29 صفحه در دقیقه است که با رزولوشن (1200×1200) dpi بر روی کاغذ A4 انجام می شود.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428dw

جمع بندی

در مجموع می توان گفت پرینتر اچ پی مدل M428dw با دارا بودن قابلیت های چاپ، کپی، اسکن و فکس با کیفیت و سرعت بالا، صفحه نمایش LCD لمسی، قابلیت چاپ دورو و هم چنین بهره مندی از امکاناتی همچون پورت های اتصال (USB 2.0) و (Ethernet) و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش به واسطه اتصال به پورت (USB-Type-B)، قابلیت اتصال به شبکه (Wi-Fi) و همچنین پشتیبانی از فناوری (Auto On/Off) برای صرفه جویی در مصرف انرژی با خاموشی خودکار یک پرینتر چهارکاره بی رقیب در بین مدل های مختلف شرکت اچ پی موجود بازار است.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *