لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6

لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 به دلیل استفاده از پردازنده ی core i7 شرکت اینتل و نمایشگر با کیفیت 15.6 اینچی می توان یک گزینه ی ایده آل برای کسب و کار و مصارف خانگی شما باشد.

شاید در نگاه اول و زمانی که به امکانات این محصول توجه می کنید، تصور قیمت بالایی از آن داشته باشید اما اچ پی سعی کرده است با استفاده از روش های مختلف از جمله بدنه ی کاملاً پلاستیکی توانسته است قیمت این مدل را در مقایسه با لپ تاپ های هم رده ای به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

ما در این مطلب در نمایندگی اچ پی قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

بدنه ی ساخته شده از جنس پلاستیک و کاهش قیمت تمام شده لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6

لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6

برای کاهش هزینه های تمام شده ی لپ تاپ با توجه به امکانات به روز و پیشرفته ای که در این لپ تاپ قرار داده شده است از پلاستیک در ساخت بدنه ی آن استفاده شده است.

البته این موضوع به این معنا نیست که کیفیت و مقاومت بدنه پایین باشد چون این محصول را می توان یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین لپ تاپ های خانواده ی پرو بوک اچ پی دانست.

از نمونه های جذاب در طراحی این محصول می توان به تفاوت رنگ پس زمینه ی با صفحه کلید کیبورد اشاره نمود که ظاهر جذاب و شیکی به محصول داده اند.

همچنین این کیبورد دارای یک صفحه کلید با ارتفاع و جانمایی مناسب دکمه ها می باشد که می تواند کار کردن با لپ تاپ را برای هر مشتری لذت بخش نماید.

در کنار این ویژگی ها، لپ تاپ خوش ساخت اچ پی به یک تاچ پد لمسی با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی مجهز شده است.

 

ویژگی های صفحه نمایش 15.6 اینچی

اچ پی برای ششمین نسل از لپ تاپ های این خانواده ی خود یعنی پرو بوک جی 6 از یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS استفاده نموده است.

این نمایشگر ال ای دی تصاویر را با کیفیت HD و با رزولوشن 768*1366 نمایش می دهد که قطعا برای یک لپ تاپ با این قیمت و رده می تواند بسیار مناسب باشد.

علاوه بر این در لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 از صفحه نمایش مات استفاده شده است تا کاربران این محصول پس از خریداری بتوانند به راحتی از آن در محیط های مختلف و حتی در معرض نور مستقیم خورشید نیز استفاده نمایند.

وزن 2 کیلوگرمی با توجه به نمایشگر 15.6 اینچی می تواند این لپ تاپ را به گزینه ای مناسب برای حمل و نقل و استفاده در هنگام حرکت تبدیل نماید.

سرعت و کیفیت بالای طراحی را با لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 تجربه نمایید.

لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ HP یکی از مهم ترین مواردی که در ساخت این لپ تاپ توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب نماید استفاده از نسل جدید پردازنده های سری هشتم شرکت اینتل دانست.

پردازنده ی مدل core i7 8565U یکی از سریعترین پردازنده های شرکت اینتل است که اجرای برنامه های مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالا بر روی این لپ تاپ ممکن می سازد.

البته با توجه به ظرفیت دستگاه نمی توان انتظار اجرای برنامه های خیلی سنگین و با تدوین فیلم های با کیفیت بالا را از آن داشته باشیم.

پردازنده ی گرافیکی GeForce MX130 DDR5 با 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی که توسط شرکت انویدیا ساخته شده است می تواند به کاربران برای اجرای بهتر نرم افزار های گرافیکی حرفه ای و نیمه حرفه ای و کار کردن با آن ها کمک نماید.

بررسی حافظه ی دستگاه و دیگر ویژگی های کاربردی

لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6

اچ پی برای این محصول میان رده ای خود از یک رم 16 گیگابایتی استفاده نموده است تا در کنار حافظه ی داخلی 1 ترابایتی و 120 گیگابایتی از نوع SSD بتواند همه ی نیاز های مشتریان برای کارایی دستگاه و همچنین ذخیره برنامه ها و نصب آن ها را برطرف نماید.

لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 از نظر امکانات ارتباطی نیز می تواند نسبت به لپ تاپ های هم رده ای خود حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

علاوه بر دو پورت USB3.1 و یک پورت USB2.0 این لپ تاپ نسبت به نسل های قبلی خود یک پورت USB Type- C را نیز در ساختار خود جای داده است.

البته لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G6 یک پورت HDMI، یک پورت شبکه و بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0 را نیز برای برقراری ارتباط با این دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد.

باتری دستگاه نیز با ظرفیت 43 وات ساعت و در هر شارژ شدن کامل این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند 6 ساعت از امکانات مختلف دستگاه استفاده نمایند.

از دیگر امکانات و ویژگی های این لپ تاپ می توان به وبکم 720p، بلندگوی های استریو داخلی، پشتیبانی از اتصال بی سیم و … اشاره نمود که در کنار قیمت مناسب می تواند هر مشتری را برای خرید این محصول ترغیب نماید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *