بررسی لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n نشان می دهد که این لپ تاپ ها از نظر ظاهری و فنی در سطح قابل قبولی بوده و می توانند نیازهای عمومی کاربران را به خوبی برطرف نماید.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی HP علاوه بر ارائه بهترین اطلاعات در زمینه آشنایی با مدل های مختلف لپ تاپ اچ پی برای خرید این محصولات، پشتیبانی کاملی را از این مدلها و همچنین تمامی مدل های اچ پی که در سطح بازار وجود دارند انجام می دهد تا مشتریان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از قدیمی ترین لپ تاپ های اچ پی که هنوز در بازار کاربرد دارند استفاده نمایند.

بررسی ویژگیهای ظاهری لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n

تعمیر لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n

از نظر ظاهری لپ تاپ های اچ پی همواره سعی کردند تا تفاوت های دیگر برندها داشته باشند.

این سری از لپ تاپ های اچ پی به دلیل بهره مندی از نمایشگر ۱۵ اینچی به لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n مشهور شدند که نمایشگر مورد نظر از کیفیت وضوح نمایش تصاویر به صورت hd بهره می‌برد.

با توجه به اینکه لپ تاپ های قدیمی معمولاً از نظر وزن به نسبت به لپ‌تاپ های کنونی سنگین تر بودند شاید انتظار داشته باشد که این مدل از لپ تاپ ها نیز وزن نسبتاً بالایی را در مقایسه با لپ تاپ های جدید شرکت اچ پی داشته باشد.

وزنی بین ۲ تا ۲.۵ کیلوگرم به طور تقریبی۲.۳ کیلوگرم برای مدل های مختلف این دستگاه در نظر گرفته شده است که حمل و نقل این لپ تاپ را راحت کرده است.

با توجه به اینکه این مدل از لپ تاپ ها بیشتر برای کاربری عمومی و استفاده دانشجویان یا خانگی تولید شده‌اند، یک کیبورد جزیره ای با کاربری بسیار عالی در نظر گرفته شده است.

بدنه مقاوم دستگاه در کنار طراحی های جاذب های جذابی که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند به عنوان یک فاکتور اصلی برای مشتریان مطرح شود.

در کنار این بدنه زیبا نمی‌توانیم استفاده به جا و دروس از پورت های ارتباطی و همچنین بلندگوهای با کیفیت و وضوح صدای بالا به راحتی بگذریم که فاکتور مهمی برای خرید و استفاده از این لپ تاپ ها هستند.

البته با توجه به قدیمی بودن مشکلات زیادی می تواند قسمت های سخت افزاری از جمله قاب نمایشگاه و بدنه و کیبورد دستگاه را تهدید نماید که از این نظر میتوانید به راحتی از خدمات تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی اچ پی بهره مند شوید.

بررسی سخت افزار داخلی

تعمیر لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n

هرچند لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n دیگر در میان تولیدات شرکت اچ پی قرار ندارند اما هنوز هم با توجه به سخت افزار داخلی قوی و کاربردی که در ساختار آنها داده شده است شاهد محبوبیت آنها در بین مشتریان و کاربران کشورهای مختلف هستیم.

از نظر سخت افزاری این لپ تاپ ها در کامپیوتر های مختلفی ساخته شدندتا کاربران بتوانند مطابق مطابق با نیاز و البته سطح درآمد خود یکی از مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ را خریداری نموده و از آن برای کاربری مناسب استفاده نمایید.

به طور کلی برای پردازنده های گرافیکی شرکت اچ پی به سراغ پردازنده های انویدیا رفته است که در همه مدل ها دارای حافظه اختصاصی نیز می باشند.

حافظه رم قرار داده شده بر روی هر مدل بین ۴ تا ۸ گیگابایت است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی عملیات مختلف نرم افزاری را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایند.

برای پردازنده های مرکزی نیز از تراشه های شرکت اینتل استفاده شده است که هر ساله به عنوان پرفروش ترین تراشه های بازار از آن ها یاد می شود.

در کنار این ها می توان به باتری با کیفیت این محصولات نیز اشاره نمود که به آنها قدرت را می دهد تا مدت زمان نسبتا بالاتری در مقایسه با لپ تاپ های دیگر برند ها روشن مانده و امکان کار کردن را به مشتریان بدهند.

تعمیرات لپ تاپ های اچ پی

تعمیر لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n
تعمیر لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n

نمایندگی اچ پی در راستای برطرف نمودن همه مشکلات و دغدغه های کاربران که در کشورمان از لپ تاپ های اچ پی استفاده می کنند، بهترین و به روز ترین تجهیزات را در اختیار یک تیم فنی و با دانش برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی قرار داده است.

در صورتی که برای هر کدام از مدل‌های مختلف لپ تاپ اچ پی مشکل سخت افزاری و نرم افزاری به وجود بیاید، تعمیرکاران مرکز ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و پس از آن عملیات تعمیر را شروع می نمایند.

سرعت بالا در کنار کیفیت یکی از مهمترین مشخصه های انجام تعمیرات انواع مدلهای مختلف لپ تاپ اچ پی در این مرکز است.

علاوه بر این شما می توانید از لوازم جانبی اورجینال مانند باتری و آداپتور دستگاه نیز با کمترین هزینه استفاده نمایید.

در صورتی که هر کدام از قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ دچار نقص و یا خراب شده باشد و قابل تعمیر نباشد، تیم فنی مرکز اقدام به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال شرکت اچ پی می نماید.

پس به طور کلی می توان گفت اگر می‌خواهید تعمیر لپ تاپ اچ پی سری 15-p و 15-n با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به همراه گارانتی معتبر برای شما انجام شود حتماً از خدمات ویژه نمایندگی اچ پی در این زمینه استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *