لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation

لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation در رده لپ تاپ های مخصوص بازی قرار می گیرد و باید قاعدتاً انتظار سرعت و قدرت بالایی در اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی از آن داشته باشیم.

این لپ تاپ به دلیل ابعاد بزرگ قابلیت جابجایی بالایی ندارد و البته از پورت های ارتباطی مناسبی و کاربردی در ساختار آن استفاده شده است.

در ادامه در نمایندگی HP به بررسی این مدل جدید از لپ تاپ های اچ پی می پردازیم که هر چند در مقایسه با ایسوس و لنوو در بازار کشورمان کمتر یافت می شود، اما هنوز هم طرفداران بی شماری از این برند و محصولاتش استقبال می کنند.

بررسی امکانات ظاهری

لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation

طراحی بسیار جذابی به خصوص در بخش قاب دور نمایشگر و لولا ها برای این محصول در نظر گرفته شده است و به شما کمک می کند تا بتوانید به میزان دلخواه، نمایشگر را باز کنید و از آن در محیط های مختلف برای اجرای بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم یا گرافیک استفاده نمایید.

در ساخت بدنه از مواد اولیه مناسب استفاده شده است تا در کنار حفظ کیفیت و دوام لپ تاپ، بتوانند به سبک شدن و عدم جذب اثر انگشت به میزان بسیار زیاد کمک نمایند.

لپ تاپ های اچ پی معمولاً در طول سال های گذشته به کیفیت ساختاری و همچنین دوام و پایداری مشهور بوده اند که این موضوع در مورد مدل مورد نظر نیز به خوبی صدق می کند.

هر چند اندازه نمایشگر 17.3 اینچ می تواند رضایت کاربرانی که به دنبال استفاده از لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation برای انجام بازی های مختلف هستند را به دست آورد، اما این لپ تاپ در میان محصولاتی جای می گیرد که قدرت جابجایی بالایی ندارد.

در ساخت نمایشگر از فناوری IPS استفاده شده است تا هم بتوان به وسیله روکش مات در نظر گرفته شده برای لپ تاپ، آن را در محیط های مختلف و به خصوص در زیر نور خورشید مورد استفاده قرار داد و هم اینکه بتوانید میدان دید گسترده ای برای بازی های چند نفره داشته باشید.

استفاده برای تدوین فیلم حرفه ای و بازی های به روز و سنگین

لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation

امروزه بسیاری از کسب و کارها به محتوای آموزشی و تبلیغاتی ویدیویی نیاز دارند و به همین دلیل وجود یک لپ تاپ قوی با سخت افزار قدرتمند و به روز می تواند بسیار مشکل گشا باشد.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation به دلیل بهره مندی از پردازنده مرکزی و گرافیکی جدید و قوی می تواند سرعت و کیفیت بالایی را در اجرای نرم افزار های تدوین فیلم و عکس و همچنین به روز ترین بازی ها در اختیار کاربران قرار دهد.

برای پردازنده مرکزی دستگاه از پردازنده های Xeon شرکت اینتل و مدل E-2186M استفاده شده است.

این پردازنده که یکی از جدیدترین پردازنده های مرکزی مورد استفاده در ساختار لپ تاپ هاست، به دلیل استفاده از 12 مگ حافظه کش و همچنین بهره مندی از محدوده سرعت بیشتر از 2.8 گیگاهرتز سرعت و قدرت بالایی به لپ تاپ در اجرای نرم افزار ها به صورت همزمان می دهد.

در کنار این پردازنده شاید یکی دیگر از دلایل سرعت و راندمان کاری بالای لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation را بتوان استفاده از 64 گیگ رم دانست.

این یعنی شما با این میزان رم و پردازنده قوی می توانید جدیدترین بازی های روز دنیا را روی لپ تاپ خود اجرا نمایید و همچنین سنگین ترین نرم افزار های گرافیکی را به صورت همزمان باز کنید.

به گزارش بخش تعمیرات لپ تاپ اچ پی برای پردازنده های گرافیکی و نمایش بهتر بازی ها و محتوای نرم افزار های تدوین فیلم و عکس، از پردازنده های Quadro® P5200 GDDR5 شرکت انویدیا استفاده شده است.

این پردازنده ها در ساختار خود دارای 16 گیگ حافظه رم اختصاصی هستند و همین یعنی شما بهترین کیفیت را در هنگام اجرای نرم افزار های گرافیکی و بازی های مختلف خواهید دید.

دیگر ویژگی های لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation

لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation

یکی از نکات جذاب در مورد این مدل از لپ تاپ شرکت اچ پی استفاده از حافظه داخلی به میزان 1 و نیم ترابایت است.

یک ترابایت از حافظه در نظر گرفته شده از نوع هارد دیسک و عادی بوده و 500 گیگ نیز از نوع حافظه  SSD که سرعت و دقت بالایی دارد می باشد.

این یعنی هر چه دلتان می خواهد فایل های مختلف را با سرعت بالا در این حافظه ذخیره نمایید و در صورت نیاز با سرعت بالاتر به یک حافظه جانبی یا دیگر دستگاه ها انتقال دهید.

کیبورد قرار گرفته روی لپ تاپ اچ‌ پی مدل zbook 17 g5 mobile workstation برای اینکه بتواند بدون دسته های بازی امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد، از نور پس زمینه نیز پشتیبانی می کند.

در ساختار این لپ تاپ امکانات ارتباطی زیر نیز قرار داده شده است.

بلوتوث داخلی

پورت شبکه  Ethernet

پورت  HDMI

پورت  USB Type-C

2 پورت USB3.1

3 پورت USB3.0

2   عدد پورت Thunderbolt 3 از طریق پورت        USB Type-C

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *