حل-مشکل-سر-و-صدای-پرینتر-hp-227fdw

یکی از مهمترین مشکلاتی که اغلب برای کسانی که با پرینتر 227fdw اچ پی کار می‌کنند به وجود می‌آید این است که در هنگام عملیات پرینت شاهد سر و صدای بسیار زیاد هستیم و نتیجه نهایی پرینت یک کاغذ بسیار کمرنگ است که اسناد و متون مورد نظر ما را به‌خوبی پرینت نمی گیرد.
حل مشکل چاپ کم رنگ پرینتر hp 227fdw موضوعی است که میخواهیم در رابطه با آن به شما کمک کنیم.با توجه به مشکلاتی که اغلب دوستان در این زمینه داشتند و سوالاتی که با تیم پشتیبانی نمایندگی اچ پی مطرح کرده بودند تصمیم گرفتیم که یک ویدیو را به صورت کامل در این زمینه آماده کنیم و دو راهکار ساده ای که برای حل این مشکل وجود دارد را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

تعویض کارتریج

پرینتر 227fdw اچ پی یکی از جدیدترین پرینتر های این شرکت است که وارد بازار شده است و کسب و کارهای مختلفی در کشور ما به دلیل چند کاره بودن این پرینتر و البته امکانات بسیار زیادی که از نظر ارتباطی و کیفیت چاپ بر روی آن قرار داده شده است از این پرینتر استفاده می کنند.
در بسیاری از موارد شما زمانی که از این پرینتر برای عملیات چاپ اسناد و مدارک استفاده می کنید شاهد سر و صدای بسیار زیاد آن هستید که می تواند در محیط‌های کاری بسیار آزاردهنده باشد و البته این نگرانی را در شما به وجود بیاورد که قسمت‌های داخلی پرینتر دچار مشکلات سخت افزاری شده باشند.

مشکل سر و صدا

این مشکل سروصدا به دلیل وجود یک کارتریج نامرغوب در درون دستگاه می باشد و شما زمانی که کارتریج دستگاه را تعویض می کنید اگر از یک کارتریج غیر اصل و فیک استفاده کنید قطعاً در طول عملیات چاپ با پرینتر 227fdw اچ پی این مشکل را تجربه خواهید کرد.
برای برطرف کردن این مشکل شما باید در مرحله اول کارتریج پرینتر خود را به یک کارتریج اصلی و اورجینال تغییر دهید.
برای تهیه کارتریج اصلی و اورجینال و دیگر لوازم جانبی پرینتر های hp به صورت کاملاٌ اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر شما می توانید از لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری که نمایندگی اچ پی به صورت کاملاً اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

مشکل کمرنگ بودن برگه های چاپ شده

دیگر از مشکلاتی که در هنگام استفاده از این پرینتر ممکن است به وجود بیاید این است که پس از عملیات چاپ مشاهده می کنید که برگه هایی که قابلیت چاپ اسناد و متن ها بر روی آنها انجام گرفته است بسیار کم رنگ بوده و خوانایی خوبی بر روی برگ ها وجود ندارد. در برخی موارد مشاهده شده است که بعد از عملیات چاپ پرینتر فقط نقش ها و خطاهای بر روی برگها مشاهده شده و به هیچ عنوان متن ها را نمی‌توانیم بر روی برگه های چاپ شده مشاهده کنیم که این عمل نیز می‌تواند به دلیل استفاده نکردن از یک کارتریج اصلی و اورجینال بر روی دستگاه باشد.
برای برطرف شدن این مشکل نیز اگر قبلاً کارتریج دستگاه خود را تعویض کرده اید، باید مجدداً برای تعویض آن و استفاده از کارتریج اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

شارژ نامناسب کارتریج

شاید بسیاری از شما این سوال را بپرسد که ما از همان کارتریج اصلی و اورجینال برند اچ پی استفاده می کنم اما چرا با چنین مشکلاتی بر روی پرینتر 227fdw اچ پی رو به رو هستیم؟
یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است باعث به وجود آمدن سر و صدای زیاد هنگام چاپ و یا چاپ کم رنگ بر روی دستگاه شود این است که زمانی که شارژ کارتریج پرینتر شما به پایان رسیده است و برای شارژ مجدد آن اقدام کرده اید از مواد نامرغوب برای این کار استفاده شده است.

تونر اصلی

علاوه بر اینکه از باید از تونر های اصلی باید برای شارژ کارتریج استفاده شود و البته باید حتماً این کار را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا عملیات شارژ کارتریج با بالاترین کیفیت برای شما انجام شود.
پس به طور کلی می توانیم بگوییم در صورتی که با مشکل سروصدای زیاد این پرینتر و کم بودن کیفیت عملیات چاپ روبرو هستید می توانید در گام اول نسبت به تعویض کارتریج پرینتر قرار گرفته شده برای دستگاه اقدام کنید و در صورتی که قصد شارژ مجدد آن را دارید به صورت کاملا با کیفیت و از طریق خدماتی که نمایندگی اچ پی برای شارژ مناسب کارتریج ها با تونرهای اصلی ارائه می نماید این کار را انجام دهید.

مشکلات مربوط به گیربکس را به افراد متخصص بسپارید

در صورتیکه کارتریج شما از هر نظر سالم بود و باز هم با مشکلاتی مانند کمرنگ بودن چاپ و یا سر و صدای زیاد هنگام چاپ در پرینتر روبرو بودید، گیربکس دستگاه دچار مشکلات سخت افزاری شده است و باید حتماً آن را برای تعمیرات به تیم متخصص نمایندگی hp بسپارید.
برای استفاده از خدمات تعمیر در محل پرینتر hp شما می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ با تیم فنی مرکز تماس بگیرید و تمامی خدمات مورد نظر برای تعویض کارتریج و یا تعمیر گیربکس که یک قطعه مهم سخت افزاری است و نیازمند تخصص بسیار بالا و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته است را به دست متخصصین این مجموعه بسپارید.
در پایان عملیات تعمیر پرینتر hp گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *