تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp

اگر برای صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی شما نیز مشکل عدم نمایش تصویر به وجود آمده است یا در هنگام اجرای بازی های سنگین روی لپ تاپ خود با مشکلات مختلفی مثل هنگ کردن و یا کندی عملکرد روبرو هستید ممکن است دچار خرابی کارت گرافیک شده باشید که باید برای تعمیر و یا تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp اقدام نمایید.

در نمایندگی اچ پی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیروی فنی متخصص استفاده می کند تمامی مدل های مختلف لپ تاپ hp با به روز ترین امکانات و یا مدلهای کاملاً قدیمی این برند که دچار مشکل گرافیکی شده باشند به صورت کاملاً با کیفیت بالا تعمیر شده و در صورت نیاز به قطعات مربوط به چیپ گرافیک آنها تعویض خواهد شد.

دلایل خرابی کارت گرافیک لپ تاپ hp

با توجه به اینکه ساختار لپ تاپ های اچ پی منحصر به فرد است دلایل مختلفی می تواند باعث خرابی و یا کاهش راندمان عملکرد لپ تاپ های hp شود که در ادامه قصد داریم برخی از آنها را مورد بررسی قرار بدهیم.

یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است باعث خرابی کارت گرافیک و مادربرد لپ تاپ های hp ارتباط مستقیم با همدیگه دارند شود، ایجاد گرما و حرارت بسیار بالا برای لپ تاپ و خرابی فن لپ تاپ می باشد که باعث جلوگیری از خنک کردن لپ تاپ  می ‌شود.

علاوه بر این زمانی که مدت زمان طولانی را با لپ تاپ به صورت مداوم کار بکنید و کارهای بسیار سنگینی را به خصوص با لپ تاپ های میان رده اچ پی انجام بدهید که از جمله مهمترین آنها می توان به اجرای مداوم بازی‌های سنگین اشاره نمود پس از مدت زمان کوتاهی ممکن است دستگاه شما دچار خرابی و نقض شود و تصویر آن به دلیل خراب بودن کارت گرافیک در هنگام نمایش دچار مشکل شده و یا در هنگام اجرای برنامه های مختلف با هنگ کردن و کندی لپ تاپ روبرو شوید.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp

یکی از دلایل مهم دیگری که می‌تواند شما را به سمت تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ اچ پی ببرد ریخته شدن آب و مایعات مختلف برای سطح لپ تاپ و نفوذ آن به داخل سیستم سخت افزاری آن می‌باشد.

در کنار همه این موارد نوسانات برق و مشکلاتی که برای سیستم باطری و شارژ دهی لپ تاپ به وجود می‌آید نیز به دلیل ارتباط مستقیم با مادربرد و منبع تغذیه دستگاه می توانند تاثیر مستقیمی را در خرابی چیپ گرافیک لپ تاپ اچ پی داشته باشد.

علائم خرابی کارت گرافیک لپ تاپ hp

قبل از اینکه به شما بگویم در صورت خرابی و نیاز به تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp باید چه عملیاتی را انجام دهید بهتر است بگوییم که اگر کارت گرافیک شما دچار خرابی و نقض شده بود با چه علائمی میتوانید این خرابی و نقص را تشخیص داده و با تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی برای تعمیر این قطعات تماس بگیرید.

تغییراتی که صفحه لپ تاپ شما روشن شود و تصویر را به نمایش نمی گذارد و تصویر را به صورت به هم ریخته و یا سیاه و سفید نمایش می دهد باید نسبت به خراب شدن کارت گرافیک آن مشکوک شده و با تیم پشتیبانی نمایندگی رسمی اچ پی در ایران برای تعمیر و یا تست محصول خود تماس بگیرید.

علاوه بر این از دیگر علائم مهم در تشخیص خرابی کارت گرافیک لپ تاپ میتوانیم به گیر کردن تصویر یا شطرنجی و درهم شدن رنگ ها و همچنین هنگ کردن سیستم با ورود به این نرم افزار گرافیکی مثل یک بازیگر سفید در کنار علائم دیگری مانند سفید و زرد شدن صفحه نمایش و همچنین ریست شدن سیستم ریستور خطای صفحه آبی پس از نصب کارت گرافیک اشاره کنیم.

در صورت بروز هر کدام از این مشکلات شما در گام اول باید با تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی تماس گرفته و تمامی شرایط لپ تاپ خود را با توجه به عملکرد ای که دارد برای تیم واحد ما توضیح دهید تا نسبت به تعمیر و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp اقدام شود.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp

بعد از اینکه لپ تاپ شما دچار مشکل فنی و سخت‌افزاری در گرافیک خود شد باید حتما آن را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته بتواند عملیات تعمیر و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ اچ پی را شروع کند.

در صورتی که خرابی های به وجود آمده برای کارت گرافیک شما سطحی بوده و عملیات تعمیر باعث برطرف شدن مشکلات به وجود آمده شود تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز عملیات تعمیرات برای مدل های مختلف لپ تاپ hp انجام می‌دهند تا مشکل کارت گرافیک شما به صورت کامل برطرف شود.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp

در صورتی که خرابی کارت گرافیک با چیپ گرافیک لپ تاپ اچ پی به گونه‌ای باشد که عملیات تعمیر بر روی آن امکان پذیر نبوده و به دلیل اقتصادی تعمیر آن هزینه‌های بسیار زیادی را برای دست مشتری بگذارد تیم فنی و تخصصی نمایندگی با هماهنگی شما نسبت به تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp با چیپ اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی اقدام می نماید.

نکته مهمی که درمورد تعویض چیپ کارت گرافیک باید در نظر داشته باشید این است که به راحتی فریب قیمت پایین تر برای تعویض این قطعه سخت افزاری را نخورید زیرا به دلیل نقش بسیار مهمی که در استفاده از لپ‌تاپ دارد و البته ارتباط بسیار مستقیمی که با مادربرد برای آن درنظر گرفته شده است، در صورتی که از قطعات فرعی و فیک به جای چیپ اصلی و اورجینال استفاده کنید قطعاً در کوتاه‌مدت به مشکلات بسیار عدیده‌ای بر روی لپ تاپ خود برخواهید خورد.

پس پیشنهاد می شود تا پس از مشاوره فنی هستیم متخصص و باتجربه این مرکز نسبت به تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp با قطعات سخت افزاری اصلی و اورجینال که در این نمایندگی با پایین ترین قیمت قابل تهیه هستند اقدام نمایید.

گارانتی تعمیر و نحوه ارسال

علاوه بر مراجعه حضوری برای تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ اچ پی شما می توانید به راحتی دستگاه خود را از طریق ارسال با پیک معتمد مجبور در اختیار تیم فنی و تخصصی ما در بخش تعمیر لپ تاپ hp قرار دهید تا در سریعترین زمان ممکن تمامی عملیات تعویض و تعمیر گرافیک بر روی آن انجام شود.

پس از پایان عملیات تعمیر برای اینکه شما دغدغه ای برای تکرار مشکل به وجود آمدن داشته‌باشید فنی و تخصصی این مرکز نسبت به ارائه گارانتی معتبر تعمیر به شما اقدام می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری در قسمت چپ گرافیک لپ تاپ hp بتوانید به راحتی از خدمات این مرکز به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *