پرینتر اچ پی مدل m1005

پرینتر اچ پی مدل m1005 یکی از پرینتر های سه کاره شرکت اچ پی است که می تواند علاوه بر مزیت هایی که به دلیل چندکاره بودن دارد، با کیفیت بالا امکانات مناسبی را در محیط در اختیار کاربران قرار دهد.

هر چند این پرینتر دیگر در میان لیست تولیدات اچ پی مشاهده نمی شود اما می توان هنوز هم شاهد استفاده و کارایی بالای آن در محیط شرکت ها و کسب و کار ها باشیم.

مهم ترین دغدغه برای کسانی که از این محصول در محیط خود استفاده می کنند، عدم پشتیبانی به دلیل تولید نشدن محصول توسط شرکت اچ پی می باشد که نمایندگی اچ پی به خوبی این دغدغه را برای عزیزان برطرف نموده است و خدمات ویژه ای را در این زمینه ارائه می نماید.

بررسی مشخصات و امکانات پرینتر اچ پی مدل m1005

پرینتر اچ پی مدل m1005

پرینتر اچ پی مدل m1005 که یکی از پرینتر های به نسبت سنگین شرکت اچ پی می باشد البته از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و به راحتی در محیط کاری شما مورد استفاده قرار می گیرد.

کار با این پرینتر و دستور دادن به آن برای عملیاتی مانند اسکن و کپی از طریق یک پنل کاربری که به آن نمایشگر اضافه شده است، به آسانی و توسط هر فردی انجام می گیرد.

کیفیت و وضوح چاپ تصاویر به گونه ای نیست که بتوان از این محصول لیزری برای چاپ عکس ها استفاده نمود، هر چند کیفیت آن در چاپ اسناد و متن ها می تواند به خوبی همه کاربران را راضی نگه دارد.

برای اتصال به پرینتر اچ پی مدل m1005 فقط می توان از پورت USB2.0 آن استفاده نمود که بعد از اطمینان از اتصالات باید به سراغ نصب درایور دستگاه که با نسخه های مختلف ویندوز همخوانی دارد و می تواند به راحتی روی هر سیستمی نصب شود برویم.

آماده به کار شدن سریع، سرعت مناسب در چاپ، کاهش هزینه ها از طریق چندکاره بودن و عدم نیاز به خرید دستگاه های مجزا، کیفیت مناسب در چاپ اسناد و متن ها و … از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار می روند.

کارایی و قیمت مناسب

پرینتر اچ پی مدل m1005

شاید در نگاه اول وقتی به این پرینتر و امکاناتی که در آن قرار داده شده است به همراه قیمت محصول نگاه می کنید، کمی متعجب شوید، زیرا قیمت پرینتر اچ پی مدل m1005 بسیار به صرفه بوده و همین موضوع می تواند باعث افزایش ارزش اقتصادی آن شود.

از نظر کارایی با توجه به اینکه پرینتر مورد نظر یک پرینتر لیزری بوده و قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید را دارد، می توان گفت محصول به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربران تا 2000 برگ خواهد بود.

این یعنی اگر بخواهیم از یک بار شارژ کارتریج دستگاه به خوبی و با کیفیت مناسب استفاده نماییم می توانیم تا 2000 برگ را با آن پرینت، اسکن یا کپی بگیریم.

البته در صورت تمام شدن ظرفیت کارتریج می توانید از خدمات بی نظیر نمایندگی اچ پی برای این محصول و دیگر پرینتر ها استفاده نمایید که از تونر های اصلی برای شارژ استفاده می کند.

سینی کاغذ دستگاه ظرفیت 150 برگ را دارد و می توان انواع کاغذ در سایز های مختلف را درون آن قرار داد تا عملیات سه گانه بر روی آن ها انجام شود.

هر چند این محصول از نظر امکانات و قابلیت های چاپ مانند چاپ دو رو می تواند هزینه هایی را به دنبال داشته باشد، اما سرعت آن برای چاپ 14 برگ در یک دقیقه به خوبی این ضعف را پوشانده و کاربران را برای داشتن یک پرینتر مناسب و خرید پرینتر اچ پی مدل m1005 مجاب می کند.

تعمیر پرینتر اچ پی مدل m1005

کارتریج پرینتر اچ پی مدل m1005

پرینتر مورد نظر هنوز هم یکی از محصولات پرفروش اچ پی به خصوص در بازار های داخلی کشورمان می باشد.

به همین دلیل درخواست ها برای تعمیر این محصول بسیار بالاست و البته دغدغه هایی برای تعمیر با کیفیت آن نیز وجود دارد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی با اختصاص یک بخش خاص به تعمیر پرینتر اچ پی مدل m1005 سعی کرده است تا تمامی این دغدغه ها را برطرف نماید.

هزینه های پایین، کیفیت بالا در تعمیرات، استفاده از به روزترین ابزار و تجهیزات و … همگی از ویژگی ها و خدمات ویژه در این زمینه هستند که توسط تیم ما به مشتریان ارائه می شود.

در صورتی که قصد شارژ کارتریج دستگاه و یا تعمیر پرینتر اچ پی را داشته باشید ابتدا آن را به تیم فنی تحویل داده تا پس از عیب یابی نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

در صورتی که دستگاه پرینتر شما به دلایل مختلف دچار نقص شده و آن عضو دیگر کارایی لازم را نداشته باشد و یا اینکه ارزش اقتصادی تعمیر نداشته باشد، می توانید از قطعات اصلی و اورجینال شرکت اچ پی برای تعویض قطعات خراب شده استفاده نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *