پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300 از جمله مدل های بسیار قدیمی و جز اولین پرینتر های لیزری ساخته شده توسط اچ پی می باشد که هنوز هم به دلیل کارایی و سرعت بالایی که در پرینتر اسناد و مدارک دارد، فروش بالایی دارد.

در کنار مشخصات فنی که باید از این پرینتر بدانیم، یکی از دغدغه های اصلی کاربران برای پشتیبانی و تعمیرات این پرینتر می باشد که به خوبی توسط نمایندگی اچ پی انجام می شود.

تعمیر پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300

پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300

این پرینتر به دلیل قدیمی بودن ساختار ساده ای دارد و تعمیر آن به راحتی انجام می شود.

اما با توجه به اینکه بسیاری از قطعات آن قدیمی می باشند باید افرادی که برای تعمیر آن اقدام می کنند، دانش فنی در این مورد را داشته باشند تا بتوانند به خوبی و در سریع ترین زمان ممکن پرینتر را تعمیر نمایند.

تمامی مشکلات سخت افزاری که ممکن است به دلایل مختلف برای پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300 به وجود بیاید که از مهم ترین آن ها می توان به خراب شدن برد دستگاه اشاره نمود در این مرکز و با خدمات ویژه ای که ارائه می شود، برطرف می گردد.

علاوه بر این در صورتی که قصد شارژ کارتریج دستگاه پس از پایان یافتن ظرفیت نهایی آن را داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات ویژه ما می باشد که از طریق تونر های اصلی برای شارژ کارتریج اقدام می شود تا محصول شما بتواند کارایی مورد نظر و کیفیت بالای خود در چاپ اسناد و متن ها را تامین نماید.

همچنین اگر برخی از تجهیزات جانبی دستگاه و حتی قسمت های سخت افزاری داخلی آن به دلایل مختلف آسیب جدی دیده باشند و قابل تعمیر نباشند نیز باید برای تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

در نمایندگی اچ پی به راحتی می توانید این تجهیزات را به صورت اصل و اورجینال تهیه نمایید.

ویژگی ها و امکانات پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300

پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300

این پرینتر که از مدل های قدیمی و خوش ساخت اچی پی می باشد می تواند به دلیل ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی در محیط کمترین فضا را اشغال نموده و یا اینکه به راحتی جابجا شود.

پرینتر مورد نظر در رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده است و البته مهم ترین موضوع درباره آن این است که قیمت بسیار مناسبی دارد و می تواند از این نظر مشتریان را با صرفه جویی اقتصادی همراه سازد.

با توجه به اینکه تعداد 150 برگ را می توان درون سینی کاغذ این دستگاه قرار داد می توان گفت که محصول برای کسب و کار های کوچک و متوسط که به دنبال پرینت سریع و با کیفیت از اسناد و متن های خود به صورت سیاه و سفید هستند بهترین گزینه می باشد.

از انواع سایز های کاغذی که می توان برای این پرینتر استفاده نمود سایز A5، A6، A4 و B5 می باشند.

برای استفاده از این سایز ها می توان کاغذ های مختلفی از جمله کاغذ تحریر، کاغذ شفاف، پاکت نامه و کاغذ سنگین را درون دستگاه قرار داد.

سرعت و کیفیت بالا در چاپ

یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300 که باعث محبوبیت آن بعد از سال ها نزد مشتریان شده است، کیفیت و سرعت بالای چاپ در این محصول می باشد.

بررسی های بخش تعمیرات پرینتر اچ پی نشان میدهد این پرینتر از نوع لیزری بوده می تواند تعداد 19 برگ را به صورت پشت سر هم و سریع در یک دقیقه چاپ نماید.

انحنای کم محصول باعث می شود تا کمتر شاهد گیر کردن کاغذ در حین اجرای عملیات باشیم.

این در حالی است که برای چاپ اولین بعد از شروع و روشن شدن دستگاه حداکثر به 8 ثانیه زمان لازم داریم که عدد بسیار قابل توجهی است.

کیفیت 600*600 dpi برای این محصول باعث می شود تا اسناد و مدارکی که به صورت سیاه و سفید چاپ می شوند با وضوح و خوانایی بالا به دست کاربران برسند.

برای اتصال به این پرینتر می توان از یک کابل usb استفاده نمود و پس از آن روی دستگاه کامپیوتر خودتان درایور را نصب نمایید.

ظرفیت نهایی دستگاه و کارتریج

پرینتر اچ پی مدل Laserjet 1300

زمانی که یک پرینتر مانند این مدل را خریداری می کنید، بر روی آن یک ظرفیت اسمی برای چاپ به صورت سیاه و سفید در نظر گرفته شده است که همان ظرفیت نهایی دستگاه برای بازه زمانی مشخصی می باشد.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی برای ظرفیت اسمی این پرینتر تعداد 10000 برگ در نظر گرفته شده است که البته با توجه به میزان کیفیت پرینت بهتر است سراغ اعداد پایین تر یعنی 2000 تا 2500 برگ برویم تا شاهد کارایی و کیفیت دستگاه باشیم.

همچنین ظرفیت نهایی کارتریج مدل hp 13A تعداد 2500 برگ می باشد و پس از پایان این ظرفیت حتما باید برای شارژ مجدد آن اقدام نمایید.

4.7/5 - (21 امتیاز)

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *