لپ تاپ اچ‌ پی DV6-6080

لپ تاپ اچ پی DV6-6080 هر چند یکی از محبوب ترین لپ تاپ های این شرکت در چند سال اخیر بوده است اما به دلیل تولید محصولات با فناوری های جدیدتر، دیگر در میان تولیدات اچ پی دیده نمی شود.

با توجه به دغدغه هایی که مشتریان برای پشتیبانی از این محصولات دارند و اینکه تعمیر لپ تاپ HP آن ها توسط یک مرکز کاملاً با کیفیت بالا انجام شود، تیم فنی و پشتیبانی نمایندگی اچ پی تمامی خدمات این لپ تاپ را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهد.

برای شناخت بهتر ویژگی های لپ تاپ اچ پی DV6-6080 که می تواند در نگهداری و البته تعمیرات آن نیز موثر باشد بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ اچ پی DV6-6080

لپ تاپ اچ پی DV6-6080 از یک نمایشگر 15.6 اینچی بهره مند است که کیفیت نمایش تصاویر در آن به صورت HD FULL می باشد.

هر چند این نمایشگر در محیط های با نور مستقیم خورشید نمی تواند کیفیت بالایی از خود نشان دهد اما به دلیل کارایی بالای دستگاه می توان از این عیب به راحتی صرفه نظر نمود و برای خرید لپ تاپ اقدام کرد.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی HP بدنه این محصول از جنس فلز ساخته شده است و همین موضوع کمی باعث افزایش قیمت و البته سنگین شدن لپ تاپ مورد نظر می شود.

به همین دلیل است که خانم هایی که در محیط های کاری و خانگی حمل و نقل زیادی دارند بهتر است به سراغ مدل های سبک تر بروند.

کیبوردی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است در کنار تاچ پد لمسی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به شما کمک می کند تا تایپ سریع و بدون اشتباهی داشته باشید.

یکی از قسمت های سخت افزاری که ممکن است بیشتر دچار خرابی و نقص شود، کیبورد دستگاه است که با به روزترین ابزار توسط تیم فنی ما تعمیر می شود.

به طور کلی می توان لپ تاپ اچ پی DV6-6080 را از نظر ظاهری مورد پسند افرادی دانست که سخت گیر بوده و در کنار جنس مناسب به دنبال طراحی زیبای محصول خود نیز می باشند.

کارایی و قدرت بالای پردازنده

لپ تاپ اچ پی DV6-6080

زمانی که لپ تاپ اچ پی DV6-6080 به بازار ارائه شد از بهترین و جدیدترین پردازنده شرکت اینتل بهره می برد که سرعت و قدرت اجرایی بسیار بالایی به دستگاه می داد.

پردازنده مرکزی core i7 این دستگاه با نام 2630QM شناخته می شود و می تواند برنامه های مختلف را به صورت همزمان روی سیستم شما اجرا نماید.

این پردازنده در ساختار خود از یک پردازنده گرافیکی نیز به صورت پیش فرض استفاده می کرد که البته نباید زیاد انتظار بالایی از آن داشته باشیم.

به همین دلیل شرکت اچ پی برای این مدل از لپ تاپ های خود به سراغ پردازنده گرافیکی ATI Radeon HD 6770 رفته است که با استفاده از یک گیگابایت حافظه اختصاصی می تواند به کاربران این اجازه را بدهد تا بازی های مدرن و نیمه سنگین را روی دستگاه خود نصب و سپس اجرا نمایند.

در کنار این پردازنده های مرکزی و گرافیکی، لپ تاپ مورد نظر به یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز شده است که می تواند باعث افزایش راندمان و قدرت دستگاه شود.

این یعنی شما با خرید این مدل از نظر سخت افزاری مشکلی برای طراحی های حرفه ای  و انجام بازی های مدرن نخواهید داشت.

امکانات ارتباطی

لپ تاپ اچ پی DV6-6080

هر چند نمایشگر لپ تاپ اچ پی DV6-6080 دارای کیفیت و قدرت لازم در محیط های مختلف نیست اما می توان با استفاده از پورت های VGA و پورت HDMI به راحتی آن را به تجهیزات بزرگتر و با کیفیت تر متصل نمود.

علاوه بر این دو پورت USB2.0  و همچنین دو پورت USB3.0 بر روی این لپ تاپ قرار گرفته اند تا به کاربران اجازه دهد به راحتی بتواند فایل ها را منتقل و یا دریافت نمایند.

برای ذخیره سازی فایل ها نیز میزان 750 گیگ حافظه در نظر گرفته شده است که می تواند کاربران را از اتصال هارد های جانبی بی نیاز نماید.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی DV6-6080

لپ تاپ اچ پی DV6-6080

با توجه به عدم تولید شدن این لپ تاپ در سری تولیدات شرکت اچ پی شاید این نگرانی وجود داشته باشد که پشتیبانی کاملی به خصوص در داخل کشور از این لپ تاپ صورت نگیرد.

اما نمایندگی اچ پی با استفاده از نیروی متخصص و بهترین و به روزترین ابزار اقدام به پشتیبانی کامل از این مدل نموده و  تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه انجام می دهد.

در صورتی که قصد خرید تجهیزات جانبی اورجینال این مدل یا تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی شرکت اچ پی را دارید نیز می توانید از خدمات بی نظیر مرکز در این زمینه استفاده نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *