بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

خرید بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امکانات می تواند به نفع کسانی باشد که به دنبال یک محصول با کیفیت و البته میان رده ای برای کاربری های عمومی و شخصی روزانه هستند.

این لپ تاپ از سری لپ تاپ های میان رده ای شرکت اچ پی است که به عنوان یکی از مهم ترین برند های جهان در این زمینه فعالیت می کند.

اچ پی را به دلیل ساخت لپ تاپ های مختلف که به افراد کمک می کنند تا بتوانند از هر مدلی یک لپ تاپ مناسب را انتخاب نمایند می توان مورد تحسین قرار داد.

بررسی ویژگی های و امکانات ظاهری و سخت افزاری بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

با توجه به اینکه امروزه قیمت به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید انواع مدل های مختلف پرچمدار، میان رده ای و پایین رده ای محصولات مختلف برند های تجاری دنیا می باشد.

این موضوع زمانی که کاربران به دنبال خرید لپ تاپ هایی با کاربری عمومی و برای انجام کار های شخصی و روزانه هستند بسیار نمود پیدا می کند.

به همین دلیل برند های مختلف همواره به این قشر از مشتریان خود توجه ویژه ای داشته و از طریق استراتژی های مختلف برای کاهش محصولات سعی کرده اند تا بتوانند آن ها را برای خرید یک محصول با کیفیت تر و البته امکانات پایه ای قویتر ترغیب نمایند.

در واقع می توان گفت همانطور که برند ها در به روز بودن و استفاده از تکنولوژی های جدید با هم رقابت شدیدی در عرصه تولید لپ تاپ دارند در این عرصه هم شاهد رقابت شدید آن ها هستیم تا بتوانند این قشر از افراد را نیز به سمت خود بیاورند.

یکی از بهترین نمونه های لپ تاپ های میان رده ای از نظر قیمت و امکانات به برند اچ پی تعلق دارد.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 از پلاستیک ساخته شده است تا از اینم طریق بتوان هم کاهش قیمت دستگاه را شاهد بود و هم شاهد طراحی های زیبا در ساختار آن باشیم.

استفاده از پلاستیک البته باعث کاهش وزن آن نیز شده است و به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای شاهد وزن مناسب و 2 کیلوگرمی آن هستیم.

ساختار مناسب کیبورد برای کاربری عمومی

بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

ساختار کیبورد دستگاه به گونه ای است که کاربران را برای تایپ کردن در بهترین وضعیت قرار می دهد.

به همین دلیل است که اکثر مشتریان بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 دانشجویان و یا افرادی هستند که برای انجام پروژه های درسی و یا ساختاری به سراغ این محصول می روند.

ارتفاع مناسب و جانمایی عالی دکمه ها مهم ترین تاثیر را در سرعت تایپ و استفاده از دستگاه در محیط های مختلف دارد.

در این لپ تاپ شما با یک نمایشگر 15 اینچی سر و کار دارید که از   کیفیت نمایش HD استفاده می کند.

رزولوشن مناسب این نمایشگر برای افرادی که قصد دارند به تماشای فیلم یا کار های عادی روزمره بپردازند بسیار مناسب می باشد.

به طور کلی ساختار ظاهری و فیزیکی بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 را می توان برای استفاده در محیط های مختلف مناسب دانست و دوام بالای آن باعث می شود تا بتوانید از آن به خوبی استفاده نمایید.

سرعت متوسط در کنار امکانات ارتباطی

بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

در ساخت بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 از پردازنده core i3 شرکت اینتل مدل 5005u استفاده شده است که می تواند قدرت و سرعت مناسبی را برای عملیات مختلف شخصی و عمومی در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو این پردازنده هر چند قابل مقایسه با پردازنده های لپ تاپ های امروزی نیست اما می تواند نیاز های دانشجویان یا کاربری های عمومی را برطرف نماید.

در کنار این پردازنده از یک گرافیک  5500 به صورت hd محصول شرکت اینتل استفاده شده است که می تواند بازی های نیمه سنگین و کار های نیمه حرفه ای طراحی را روی دستگاه اجرا نماید.

طبق بررسی های ما در نمایندگی اچ پی  به طور کلی می توان قدرت و سرعت این لپ تاپ را برای کاربری های عمومی با توجه به رنج قیمتی که دارد بسیار مناسب دانست که این امر به خوبی در فروش بالای محصول و استقبال مشتریان مشاهده می شود.

امکانات ارتباطی دستگاه

بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15

از جمله امکانات ارتباطی بهترین لپ تاپ میان رده اچ پی bs151nia-15 می توان به بلوتوث داخلی و پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای اشاره نمود که می تواند به انتقال فایل ها و همچنین وب گردی کمک نماید.

علاوه بر این برای اتصال لوازم جانبی و گوشی های هوشمند به این لپ تاپ می توان از پورت های زیر استفاده نمود.

یک پورت FDMI برای اتصال کنسول های بازی

یک پورت USB2.0

دو پورت USB3.1

باتری دستگاه نیز از نوع 3 سلولی بوده و با شارژدهی 10 ساعته می تواند یکی از امتیازات ویژه ی این لپ تاپ محسوب شود.

رفع مشکل راه اندازی و نصب پرینتر hp

اگر با وجود نصب پرینتر hp به کامپیوتر و یا لپ تاپ ویندوز چاپگر را شناسایی نکرد روی لینک The printer that I want isn’t listed قسمت چاپگر پرینت کنید. اگر باز هم پرینتر hp در کامپیوتر شناسایی نشد از تنظیمات دستی استفاده کنید که به اطلاعات نوشته شده روی کارتن چاپگر نیاز دارید.در نهایت اگر این مشکل رفع نشد با تماس نمایندگی پرینتر hp  می توان این مشکل را برطرف کرد.

نصب پرینتر hp در محل

باوجود نمایندگی hp و همچنین همکاران با تجربه در این زمینه بهتر است نصب پرینتر hp به این متخصصین سپرد. به دلیل تنوع پرینتر های hp نصب این دستگاه ها برای کاربران بعضی وقتها با مشکل است که بهتر است از روش نصب پرینتر hp در محل استفاده کرد. با این روش می توان در محل موردنظران با کمترین زمان به کمک تعمیرکاران با تجریه نصب پرینتر اج پی انجام شود.

یکی از مهم ترین خدماتی که از طریق نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی می توان دریافت نمود، نصب انواع مدل های مختلف پرینتر اچ پی در محل می باشد. این پرینتر ها به دلایل مختلفی برای نصب و راه اندازی و استفاده از تمامی امکانات نیاز به استفاده از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته دارند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی برای نصب پرینتر مورد نظر در محل حضور پیدا کرده و با توجه به امکانات و قلق های قرار داده شده روی محصول مورد نظر، نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام می نماید.

نصب پرینتر hp بدون سی دی

نصب پرینتر hp بدون سی دی ابتدا باید با استفاده از یک کابل usb به کامپیوتر متصل کنید و سپس صبر کنید تا درایو ها به طور اتوماتیک نصب شوند و برای نصب درایوها نیاز به اینترنت می باشد.همچنین چک شود که پرینتر روشن است یا نه برخی از پرینترها برای روشن شدن نیاز به پریز برق دارند.

سپس دایورهای مربوط به پرینتر را دانلود و نصب کنید که مراحل نصب درایور پرینتر hp قبلا گفته شده است. در نهایت اگر باگذراندن تمامی این مراحل نتوانستین پرینتر را نصب کنید می توانید از همکاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

راه اندازی و نصب انواع پرینتر اچ پی

نصب یک پرینتر hp در شبکه

نصب پرینتر hp به شبکه به نوع و مدل پرینتر مرتبط است. که امروزه اکثر پرینترها امکان اتصال از طریق وای فای و وایرلس را دارند. برخی از پرینترها با استفاده از یک کابل شبکه  به شبکه ی کامپیوتری وصل می شوند.

دلایل عدم نصب پرینتر hp

بعضی مواقع کابل یو اس پی اتصال دارد ولی پرینتر وصل نمی شود و یا ممکن است مشکل از درایور پرینتر باشد که شاید نصب نشده است و یا اینکه به دلیل ارتقا ویندوز پرینتر hp در این ویندوز جدید پشتیبانی نمی کند.

به همین دلیل لازم است درایور مربوط به پرینتر را از سایت شرکت hp دانلود و نصب کنید. در نهایت اگر ورژن ویندوز و پرینتر با همخوانی داشته باشد به مشکل بر نمی خوریم در غیر این صورت با روبرو شدن مشکل باید پرینتر hp را ویندوز سازگار کنید یا برعکس.

خطا Fatal Error در زمان نصب پرینتر hp

کاربران به هنگام نصب پرینتر hp با خطاهایی مواجه می شوند یکی از آزاردهنده خطاها fatal error می باشد. این خطا باعث می شود نصب درایور با مشکل باشد و هنگامی رخ می دهید که اگر بخواهیم درایور را حذف کنیم مجدد نصب کنیم و یا هنگام نصب اولین درایور چاپگر hp میباشد.

در هنگام نصب پرینتر hp درایور مربوط به پرینتر با استفاده از اینترنت سیستم به طور خودکار نصب می شود در صورت عدم شناسایی یا خطا بهتر است از آخرین ورژن درایور استفاده کرد.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *