افزایش سرعت لپ تاپ hp

اگر شما هم به دنبال راهکاری هستید تا بتوانید سرعت لپ تاپ اچ پی خود را تغییر دهید و با سرعت بالاتر این نرم افزارها را اجرا کرده و از آنها خروجی بگیرید قطعاً مطالبی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. برای افزایش سرعت لپ تاپ hp باید به سراغ ارتقاء سخت افزاری آن بروید که در این مطلب قصد داریم تمامی موارد مورد نیاز که می‌تواند به ارتقای سرعت لپ تاپ شما کمک آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

افزایش سرعت لپ تاپ hp

لپ تاپ های اچ پی که از گذشته به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار شناخته شده و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کردند، قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده که بران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل‌هایی که مشخصات فنی خاصی نیز دارد را خریداری نمایند.

بعد از این که مدت زمانی از استفاده لپ تاپ شما گذشت به دلایل مختلفی ممکن است تصور کنید که لپ تاپ سرعت مورد نیاز شما را برای اجرای نرم‌افزارها و همچنین پردازش و خروجی گرفتن از آنها را ندارد. در برخی از موارد نیز تغییر نیازها و به‌روز شدن نرم‌افزار‌ها می‌تواند این نیاز را در شما به وجود بیاورد تا بتوانید به سراغ یک لپ‌تاپ با سرعت بالاتر بروید.

البته اگر مدت زمان زیادی است که از لپ تاپ خود استفاده می کنید و شاهد کاهش سرعت عملکردی آن هستید می توانید با نصب مجدد ویندوز و سرویس قسمتهای داخلی لپ تاپ خود شاهد افزایش سرعت آن باشد اما این افزایش سرعت می تواند به معنی اجرای بسیار سریعتر نرم‌افزارها و خروجی بسیار سریعتر از آنها نسبت به قبل باشد.

برای اینکه بتوان سرعت بالاتری را در لپ تاپ خود شاهد باشید می توانید به سراغ گزینه خرید لپ تاپ جدید بروید و یک لپ‌تاپ را با مشخصات فنی بالاتر که البته قیمت بسیار بالاتری نیز خواهد داشت خریداری نمایید.

با توجه به نوسانات نرخ ارز در داخل کشور و بالا رفتن شدید قیمت لپ تاپ ها بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای خرید لپ تاپ جدید از گزینه اقتصادی تر و البته بسیار جذاب تر یعنی ارتقاء سخت افزاری لپ تاپ خود برای افزایش سرعت لپ تاپ hp استفاده نمایید که در این مطلب قصد داریم تمامی مواردی که می‌تواند به افزایش سرعت لپ تاپ hp کمک کند را مورد بررسی قرار دهیم.

ارتقاء سخت افزاری و حافظه داخلی

لپ تاپ های hp لپ تاپ های قدیمی این برند به صورت پیش فرض از هاردهای معمولی یا همان هارد HHD استفاده می‌کنند که این لپ تاپ ها به دلیل ظرفیت اولیه برای آنها در نظر گرفته شده در سرعت پردازشی بسیار کمتری برخوردار هستند. با توجه به اینکه هارد اس اس دی بصورت برداشتش بسیار بالاتری نسبت به هارد های معمولی برخوردار است در صورتی که قصد افزایش سرعت لپ تاپ اچ پی را دارید می توانید به جای هارد های قدیمی و معمولی این لپ تاپ ها از هارد ssd استفاده کنید.

برای اضافه کردن حافظه داخلی جدید از نوع ssd شما می توانید از میان ظرفیت های مختلف با توجه به مدل و ساختار لپ‌تاپ خود یک ظرفیت خاصی را انتخاب کرده و این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر ظرفیت هارد شما بالاتر باشد قطعاً سرعت پردازش آن چنین خروجی گرفتن از لپ تاپ اچ پی برای شما بالاتر خواهد بود.

در این میان البته استفاده از هارد اصلی و اورجینال نکته بسیار مهم این است که در هنگام تعویض و ارتقاء هارد لپ تاپ های اچ پی افزایش سرعت آنها در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در ایران برای برطرف کردن تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در این زمینه دارند، مدل های مختلف هارد اس اس دی را با توجه به مدل های لپ تاپ قدیمی و جدید این برند به صورت کاملاً اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی ارائه می نماید.

تمامی خدمات مربوط به تعویض هارد و ارتقا سرعت لپ تاپ hp نیز توسط تیم فنی و تخصصی این مرکز که از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و بروز استفاده می کند و آشنایی کاملی با قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های hp دارند انجام می شود.

افزایش سرعت لپ تاپ hp

افزایش سرعت لپ تاپ hp با افزایش رم دستگاه

یکی دیگر از گزینه های می‌تواند به شما برای افزایش سرعت لپ تاپ hp کمک کند قابلیت افزایش حافظه رم دستگاه می باشد. رم دستگاه در واقع به عنوان یک قسمت پردازشی وظیفه بهبود عملکرد پردازش دستگاه را به عهده دارد و به صورت پیش‌فرض و زمانی که شما لپ تاپ را خریداری می کنید از ظرفیت خاصی به عنوان رم پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه برای تمامی مدل های مختلف لپ تاپ های hp قابلیت افزایش رم قرار داده شده است تا با شما با استفاده از این قابلیت میتوانید به راحتی سرعت لپ تاپ خود را برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف و خروجی گرفتن با سرعت بالا استفاده نمایید.

البته نکته مهمی که باید در این باره در نظر داشته باشید این است که قبل از افزایش رم دستگاه حتماً با تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی مشورت نمایید با توجه به میزان ظرفیت که برای لپ تاپ شما در نظر گرفته شده است، رم مناسب بر روی آن تهیه شده و به کار گرفته شود.

در نظر داشته باشید که شما تمامی لوازم جانبی سخت افزاری و همچنین قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ های hp مانند رم این دستگاه میتوانید به صورت کاملآ اصلی و اورجینال از طریق این نمایندگی تهیه نمایید.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ hp

ارتقاء گرافیک و پردازنده مرکزی

قطعاً شما هم به عنوان کسی که قبلاً از سیستم های خانگی و کامپیوتر استفاده کرده اید به راحتی توانست که به پردازنده و همچنین گرافیک کامپیوتر خود را براحتی ارتقا دهید اما در مورد لپ‌تاپ‌ها این عمل کمی پیچیده است و به مدل لپ تاپ بستگی دارد.

در صورتیکه قصد شما باشید از طریق ارتقای گرافیک و پردازنده مرکزی به سراغ افزایش سرعت لپ تاپ hp بروید باید حتماً قبل از انجام عملیات و تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی مشورت نمایید تا بررسی‌های لازم برای اینکه مدل لپ تاپ شما از این عملکرد پشتیبانی می کند یا خیر صورت بگیرد.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ HP معتقدند به صورت کلی می توانیم بگوییم با توجه به اینکه لپ تاپ های جدید برند اچ پی از مادربردهای مجتمع با چیپ گرافیک استفاده می‌کنند قابلیت ارتقاء گرافیک و پردازنده مرکزی را ندارد اما برای لپ تاپ های قدیمی این برند و مدل های خاصی شما می توانید از این قابلیت برای افزایش سرعت لپ تاپ خود استفاده کنید.

ارائه گارانتی معتبر

در صورتی که عملیات افزایش سرعت لپ تاپ hp را به دست متخصصان نمایندگی بسپارید بعد از عملیات تعمیر شما می‌توانید در همان محیط نمایندگی دستگاه خودرو از نظر عملکردی تست نموده و پس از صحت عملیات انجام شده و برای اینکه خیالشان از بابت کیفیت قطعات و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده راحت باشد، گارانتی معتبر تعمیر در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *